Ik ben nieuwe klant bij ziggo en heb als welkomscadeau 12 maanden disney+. Nu heb ik via de mail op activeren van het abonnement gedrukt maar vervolgens is het me nog nooit gelukt in te loggen. Als ik via mijn ziggo naar disney+ beheren ga krijg ik onderstaande pagina te zien. Hier kan ik helemaal niets. De klantenservice geeft aan dat er een storing is. Maar ik heb hier in de community al meerdere dingen gelezen bij personen waarvoor het wel opgelost is. Nu ben ik benieuwd of het bij mij ook opgelost kan worden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Susan_123, welkom op de Community!
Wat balen dat je nog geen gebruik kunt maken van je welkomstcadeau Disney+. Zojuist ben ik er voor je ingedoken en ik zie dat het abonnement actief staat én geactiveerd is.
Als ik het goed begrijp heb je nog geen koppeling tussen Mijn Ziggo en Disney+ kunnen maken? Heb je in het verleden eerder Disney+ gehad en is daardoor al een account koppeling tot stand gebracht? Als je nu inlogt met je Disney+ account, kun je dan content afspelen of loop je tegen een foutmelding aan en zo ja welke?
We horen graag van je!
Hallo,
Ik kan niet eens inloggen op disney+, hij geeft dan aan dat ik een aankoop moet voltooien. Maar ik heb geen aankoop gedaan? Het moet niet zo zijn dat ik moet betalen. Ook via de mediabox lukt het niet.
Zelf heb ik nooit Disney+ gehad maar wel een My Disney account omdat ik Walt Disney World geweest ben.
Dat schiet niet op @Susan_123. Wat ik wil proberen is om Disney+ eens op te zeggen en opnieuw voor je toe te voegen. Zo krijg je namelijk de optie om het account opnieuw te activeren in Mijn Ziggo.
Ik heb Disney+ voor je stopgezet. Hier ontvang je zo een bevestiging van per e-mail. Schrik hier niet van. Zodra het mogelijk is, dan voeg ik Disney+ weer opnieuw voor je toe. De huidige korting blijft ongewijzigd. Je ontvangt dan een nieuwe e-mail ter bevestiging. Wil je 24 uur later proberen om Disney+ opnieuw te activeren via onderstaande stappen? Ik hoor dan graag of het is gelukt.
1. Inloggen op Mijn Ziggo
2. Je kiest voor [Producten]
3. Je gaat naar [Streamingdiensten beheren]
4. Je ziet Disney+ en kan deze activeren
Hallo,
Dat zou heel fijn zijn. Ik had de klantenservice gebeld omdat ik dit al eerder had gelezen dat dit bij personen geholpen had. Alleen gaf de klantenservice aan dat het niet kon om deze opnieuw toe te voegen. Dus fijn dat het nu wel kan.
Ik zal morgen proberen disney+ te activeren
Hallo,
Het activeren lijkt niet gelukt. Ik krijg onderstaande melding, welke ik ook kreeg toen ik het de eerste keer (23 december) probeerde. Hij geeft aan dat het met een ander e-mailadres geregistreerd is. Maar voor inloggen in mijn ziggo en het activeren voor disney+ heb ik hetzelfde mailadres gebruikt.
@Susan_123 het emailadres wat je voor je MyDisney account hebt gebruikt is dat hetzelfde als wat je voor Mijn Ziggo en Disney+ gebruikt?
Zoals aangegeven in vorig bericht is het emailadres van Ziggo en Disneyplus hetzelfde
Ik begreep inderdaad dat Ziggo en Disney+ hetzelfde is. Maar betekent dit ook dat je My Disney account - waarmee je naar Disney World bent geweest - ook hetzelfde of anders is? Heb je de mogelijkheid om het daar eens mee te proberen?
Ook hier is hetzelfde mailadres gebruikt
@Susan_123 schreef:Ook hier is hetzelfde mailadres gebruikt
Dat kan het probleem veroorzaken een soortgelijke situatieheb ik vaker gelezen, wezenlijk moet het Disney+ abonnement via Ziggo aan je bestaande MyDisney account worden toegevoegd. Eigenlijk zou je dat account moeten verwijderen. Of voor het Disney+ abonnement een ander emailadres gebruiken.
Als je inlogt op het MyDisney account wat zie je daar?
Als mijn mydisney account en het ziggo account en disney+ allemaal hetzelfde emailadress heeft zou het toch juist aan elkaar gekoppeld moeten zijn?
Ik kan wel gewoon inloggen in het MyDisney account. Verder is daar weinig te zien
We hebben wel eens eerder voorbeelden gezien dat een MyDisney problemen geeft bij het activeren van Disney+ via Ziggo als hetzelfde e-mailadres gebruikt wordt. Ik wil je daarom vragen een verzoek bij MyDisney in te dien om je account te verwijderen. Uiteraard kun je daarna met een ander e-mailadres weer een account aanmaken voor MyDisney mocht je dat willen. Houd er rekening mee dat het verwijderen bij MyDisney wel enige tijd in beslag kan nemen. Laat je ons weten wanneer dit gelukt is? Ik laat je topic even open staan zodat we er op een later moment nog even contact over kunnen hebben.
Ik heb het verzoek in gediend om mijn MyDisney account te verwijderen. Ik kreeg ook meteen een mail dat deze verwijderd is en ook in de app van disneyworld was ik meteen uitgelogd. Alleen mijn account activeren en inloggen in Disney+ is nog niet gelukt. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Fijn dat het MyDisney account zo snel is verwijderd @Susan_123. Het kan natuurlijk zo zijn dat er enige tijd nodig is, zodat dit ook in de achterliggende systemen is gesynchroniseerd. Probeer het dus vooral op een later moment nog eens. Ook hebben wij nog een case aangemaakt naar onze technische dienst om dit probleem verder te onderzoeken. Zodra er nieuws is, dan zullen we dat uiteraard hier delen.
Nu 2 dagen verder krijg ik nog steeds dezelfde melding. Overigens vind ik het ergens wel vreemd dat wanneer ik via mijn streamingsdiensten wil activeren, dan bij disney+ kom dat ik moet inloggen met mijn MyDisney account, maar die heb ik dus niet (meer). Hoe kan ik dan uberhoupt inloggen/een account maken?
Hi @Susan_123 - wat balen dat het nóg niet lukt. De werkbon staat nog open. Zodra hier nieuws over is kom ik weer bij je in de lucht.
Er staat dat je het emailadres van je mydisneyaccount moet invullen of er een moet maken, maar er staat geen optie om er een te maken. En het account wat ik had is dus verwijderd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.