1
Vraag
2
Reageer en help mee
Skipper

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met uitloggen Mijn Ziggo website

Als ik via mijn browser (safari of Chrome) uitlog bij Mijn Ziggo, krijg ik een fout melding dat er iets is misgegaan en dat ik het opnieuw moet proberen. ik kan dan alleen maar via het logo links boven terug naar de home pagina en als ik dan weer inlog op Mijn Ziggo blijkt dat ik nog steeds ingelogd ben.

Dus er is inderdaad iets misgegaan, want ik kan niet uitloggen. Dit speelt al geruime tijd en de telefonische klanten service kan mij hier niet mee helpen en heeft geadviseerd hier mijn vraag/probleem neer te leggen, zodat een medewerker misschien kan helpen met een oplossing.

Dit probleem is aanwezig op zowel een iPad als MacBook

Graag uw hulp om dit probleem op te lossen. ik wil zelf bepalen wanneer ik ingelogd ben of blijf.

18 Reacties 18
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Skipper en welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat dit probleem zich voordoet. Heb je de tijdelijke internetbestanden en cookies al eens uit je browsers verwijderd en opnieuw ingelogd in Mijn Ziggo?
Kijk dan eens of het zich nog steeds voordoet. 

Skipper
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag, ik had dat eerder al eens gedaan zonder succes. Nu wederom geprobeerd en nu krijg ik bij uitloggen het scherm dat de verbinding niet veilig zou zijn en het certificaat is niet vertrouwd. Dus nu kan ik alleen terug en blijf dus ingelogd.

 

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Hallo @Skipper,

Dank voor je reactie en het delen van de foutcode die je te zien krijgt. Kun je eens controleren of je Macbook / iMac en internetbrowser volledig up to date zijn? 
Deze melding komt namelijk ook naar voren op het moment dat het OS of de browser niet up to date is. 

Skipper
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is op mijn iPad en die is up-to-date volgens Apple. IOs 14.3

 

Skipper
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar ook problemen om op deze community in te loggen. Als ik uitlog krijg ik nu die foutcode over onveilige website.

Ik moet steeds een nieuw wachtwoord aanmaken en dan kan ik pas inloggen. Ik word hier nog gestoorder van dan van het uitlog probleem van Mijn Ziggo.

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Oorzaak van dat probleem bij mij is het niet toestaan van alle cookies bij Edge.

Alle cookies toestaan, geen foutmelding.

Het eenvoudigst is de foutmelding te negeren.

Zelf kies ik voor niet alle cookies toe te staan tijdens he surfen.

Foutmelding negeer ik, sluit en start browser opnieuw om uit te loggen.

(Zelfde cookie instelling bij My Vodafone, daar geen foutmelding!)

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Skipper @Blauwvinger Het lijkt er op dat dit probleem ook te maken heeft met een specifiek beveiligingscertificaat. In dit andere topic staat een dergelijk probleem beschreven. 
Hiervoor is nu ook een onderzoek in gang gezet. Zodra er meer bekend is laat ik het onder dit topic weten. Kunnen jullie je postcode en huisnummer in het Communityprofiel zetten?
Dan kan ik jullie melding hierin ook noemen als voorbeeld ten behoeve van het onderzoek.

Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

@Paul Ziggo

Postcode en huisnummer zijn vermeld in profiel.

Dit is de foutmelding die ik krijg bij het uitloggen van Mijn Ziggo:

 

Skipper
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovenstaande melding kreeg ik steevast voordat ik de cookies en geschiedenis op de ipad wederom had gewist zoals hier aangeraden te doen. Inmiddels kan ik alleen nog via de ziggo app die niet goed compatible is met een ipad (geen landscape mode). Is telefoon georiënteerd. Dus geen goed ontwikkelde mobiele app. En die inlog is oude mijn oude wachtwoord. Dus mijn inmiddels gewijzigde wachtwoorden werken niet in de app. Hoe vreemd is dat.

Ik ben feitelijk de draad met wachtwoorden bij Ziggo kwijt. Ik ga binnenkort maar eens proberen orde op zaken proberen te zetten.

Postcode en huisnummer zijn, zoals gevraagd, ingevuld.

Ik heb ook last gehad met de email, maar dat is “slechts” één dag geweest. Die stond bij bekende storingen.

Peter van der L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit probleem heb ik ook

18-1-2022

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Peter van der L Vervelend dat jij ook last hebt van dit probleem! Heb je al getest of het zich ook voordoet in een andere internetbrowser of wanneer je de cookies en internetgeschiedenis eens wist? Log daarna eens opnieuw in en kijk of de melding nog steeds verschijnt.

Peter van der L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij Chrome geen probleem

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Peter van der L In welke browser doet het probleem zich precies voor? Kun je de betreffende browser dan eens onpieuw instellen?

Peter van der L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik Firefox, maar bij Google Chroom lukt het ook niet, en dat gebruik verder nooit

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Peter van der L In eerder bericht liet je weten dat het via Chrome wel lukt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Peter van der L We zijn erg benieuwd hoe de vlag er nu bij hangt. Lukt het iniddels uit te loggen uit Mijn Ziggo?

Peter van der L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds hetzelfde draaiende cirkeltje

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Peter van der L Heel vreemd! Kun je de browser waarin dit probleem zich voordoet anders eens volledig opnieuw instellen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic