Het is eigenlijk al bijzonder dat het is gelukt om nog een tweede klantnummer aan te vragen voor hetzelfde adres, @Jilles80 . Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Op ieder adres kan maximaal 1 Ziggo abonnement actief zijn. Of dat nu Zakelijk of Particulier is. Er gaat dus iets sowieso niet helemaal jofel.
Ik neem uit je berichtjes in ieder geval wel aan dat het particuliere abonnement dus opgezegd moet worden. Dat kan ik wel regelen en ik zorg er dan ook voor dat je kosten terug krijgt die teveel zijn betaald sinds de overgang. Voordat ik dat doe, even een paar checks. Ik wil niet dat je straks ineens zonder diensten komt te zitten.
- Per welke datum ben je over gegaan naar het Zakelijke abonnement?
- Heb je voor het Zakelijke abonnement nieuwe apparatuur gekregen? Zo ja, heb je dat al aangesloten?
Betreft Mijn Ziggo moet je voor jouw Zakelijke abonnement, met het nieuwe klantnummer, een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken. Je moet hiervoor registreren met een ander e-mailadres als degene die je gebruikt voor het oude klantnummer, omdat dat nog actief staat nu.