Elvedin
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met inloggen/account maken bij Ziggo GO en My Vodafone.

Sinds gisteren avond probeer ik mijn accounts aan te maken met nieuwe gebruikersnaam en nieuwe wachtwoord. Dit is deels bij Mij Ziggo gelukt maar bij Ziggo GO en MY vodafone wil dit gewoon niet lukken. Ik wil alle accounts met zelfde email en gebruikers wachtwoord gebruiken.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 523Posts
  • 51Oplossingen
  • 111Likes

Welkom op de Community @Elvedin! Wat jammer dat je er niet uitkomt met de accounts. Als ik je goed begrijp, dan probeer je het mijn Ziggo account te koppelen aan je my Vodafone account? 

Het uitbreiden gaat als volgt:

• Log op de Mijn Ziggo omgeving in
  • Ga naar “Gegevens”
  • Scroll naar beneden tot je “Inloggegevens Mijn Ziggo” ziet
  • Klik op “Ga naar mijn account”
  •  Klik onder "Je account uitbreiden" op "Account uitbreiden"
  • Klik daarna op “+Vodafone Toevoegen”

Nu kom je in de flow om het Vodafone contract toe te voegen. Je moet nu het Vodafone mobiele nummer invullen, dan krijg je een code die je weer invult in Mijn Ziggo. Daarna is het Vodafone contract toegevoegd en gebruik je voor beide omgevingen één login.

Ik hoop dat je hier verder mee komt. We blijven graag op de hoogte. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10531Likes

Voor zover ik weet lukt een account maken bij Ziggo en Vodafone niet met hetzelfde emailadres.

Omdat Vodafone en Ziggo in de achtergrond gekoppeld zijn, kan dit niet met hetzelfde emailadres.

Inloggen in Ziggo Go is met dezelfde inloggegevens als Mijn Ziggo.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 523Posts
  • 51Oplossingen
  • 111Likes

Welkom op de Community @Elvedin! Wat jammer dat je er niet uitkomt met de accounts. Als ik je goed begrijp, dan probeer je het mijn Ziggo account te koppelen aan je my Vodafone account? 

Het uitbreiden gaat als volgt:

• Log op de Mijn Ziggo omgeving in
  • Ga naar “Gegevens”
  • Scroll naar beneden tot je “Inloggegevens Mijn Ziggo” ziet
  • Klik op “Ga naar mijn account”
  •  Klik onder "Je account uitbreiden" op "Account uitbreiden"
  • Klik daarna op “+Vodafone Toevoegen”

Nu kom je in de flow om het Vodafone contract toe te voegen. Je moet nu het Vodafone mobiele nummer invullen, dan krijg je een code die je weer invult in Mijn Ziggo. Daarna is het Vodafone contract toegevoegd en gebruik je voor beide omgevingen één login.

Ik hoop dat je hier verder mee komt. We blijven graag op de hoogte. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo