1
Vraag
2
Reacties
dbdeboer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Probleem inloggen Mijn ziggo

Geachte,

Als ik wil in loggen in mijn ziggo geeft de pagina dit aan 

Deze pagina werkt momenteel niet
Neem contact op met de eigenaar van de site als het probleem zich blijft voordoen.

HTTP ERROR 401

Graag wil ik snel een oplossing aangezien blijkbaar mijn email gehackt is en ik de wachtwoorden moet wijzigen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2902Posts
  • 384Oplossingen
  • 620Likes

Hey @dbdeboer en @robinjoo19

Het klopt dat er afgelopen vrijdag en maandag problemen waren met het inloggen op Mijn Ziggo. Excuses voor het ongemak nog hiervan. Inmiddels zijn de problemen volledig opgelost en moet je zonder problemen weer gebruik van Mijn Ziggo kunnen maken. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
robinjoo19
Expert
Expert
  • 2774Posts
  • 38Oplossingen
  • 864Likes

ik heb dit probleem ook in de app niet 

robinjoo19_0-1652425994149.png

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1524Posts
  • 246Oplossingen
  • 667Likes

Nope, wil hier ook niet laden. Lijkt me een storing. Zou ook leuk/handig zijn als ze deze non-netwerk-storingen op de Storingspagina meldden, maar dat terzijde 😉

pmggrefkens

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik heb inlogproblemen met "naar mijn Ziggo" (ERROR 401) . Met Ziggo GO en Webmail  geen inlogproblemen. Ziggo klantenservice gebeld maar de verbinding heb ik verbroken vanwege de lange wachttijd.  Een kennis gebeld, die heeft hetzelfde probleem. Uiteraard eerst op de website gekeken maar  deze storing wordt niet vermeld (wat wel vaker gebeurt).

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1524Posts
  • 246Oplossingen
  • 667Likes

Inloggen werkt hier weer, storing lijkt voorbij 👍

robinjoo19
Expert
Expert
  • 2774Posts
  • 38Oplossingen
  • 864Likes

daar gaan we weer

robinjoo19_0-1652695061960.png

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2902Posts
  • 384Oplossingen
  • 620Likes

Hey @dbdeboer en @robinjoo19

Het klopt dat er afgelopen vrijdag en maandag problemen waren met het inloggen op Mijn Ziggo. Excuses voor het ongemak nog hiervan. Inmiddels zijn de problemen volledig opgelost en moet je zonder problemen weer gebruik van Mijn Ziggo kunnen maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates