PriyaDwarka

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem account: Gegevens kloppen niet na verhuizing

Als ik inlog op mijn ziggo kloppen mijn gegevens niet.

Ik ben verhuist naar ander adres maar ik kan dit blijkbaar niet doorgeven. Ik heb ziggo met een ander klantnummer. Ik wil op dezelfde mailadres in mijn ziggo inloggen maar nu kloppen mijn gegevens niet.

5 Reacties 5
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

Blijkbaar is er iets fout gegaan in de Ziggo administratie. Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel en wacht op een Ziggo mod of u meldt dit via de Helpdesk / Chat
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @PriyaDwarka,

 

Dus feitelijk is er van een verhuizing van het abonnement geen sprake. Het oude abonnement (met oude klantnummer, en bijbehorende Mijn Ziggo en emailadressen etc) lijkt me opgezegd om voor een nieuw abonnement te gaan?

PriyaDwarka
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn abonnement op oude adres al opgezegd en ziggo  aangevraagd op nieuw adres. Alleen dan heb je een andere klantnummer en adres. Je kan dat niet wijzigen in ziggo.

PriyaDwarka
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas is de site van ziggo  niet zo best. Krijg steeds Error kan mijn verhuizing ook niet doorgeven. Kan geen chat starten. Wel hopeloos voor zo'n grote bedrijf. Jammer 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @PriyaDwarka! Welkom op de Ziggo Community! 

Erg jammer dat het niet goed verloopt met je nieuwe en oude abonnement. Heb je nieuwe of oude postcode ingevuld in je profiel? Zou je mij een privé berichtje kunnen sturen met de gegevens en wat er precies niet klopt? Dan gaan we zorgen dat alles weer klopt straks! 

Uitgelicht topic