1
Vraag
2
Reacties
MeGAmeul

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Probleem Mijn Ziggo-app inloggen op iPhone 12

Sinds ik mijn account heb omgezet naar inloggen via e-mail, kan ik niet meer in de Mijn Ziggo-app op mijn iPhone 12 (iOS 15.6.1). Uiteraard al op verschillende manieren al geprobeerd hem opnieuw te installeren (denk aan verwijderen, telefoon reboot, installeren via ziggo wifi, andere wifi, 5g, etc. etc), gegevens opruimen, daarna verwijderen. Maar geen succes. Heb daarna contact gehad met de klantenservice, ook met hen een aantal stappen doorlopen. Maar ook hier geen succes, dus werd verwezen naar de communicty.

 

Als ik de Mijn Ziggo-app op een device installeer waar hij nog niet heeft opgestaan, dan kom ik wel door het onboardingsproces. De melding die ik op mijn iPhone krijg kun je zien in het bijgevoegde bestand.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
MeGAmeul
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor alle reacties.... not. Maar het is me inmiddels zelf gelukt het probleem op te lossen.

Bekijk in context

MeGAmeul
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Beste. Als je de app opnieuw geïnstalleerd hebt je mobiel op vliegtuigstand zetten. Dat brengt je bij het inlogscherm

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
MeGAmeul
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor alle reacties.... not. Maar het is me inmiddels zelf gelukt het probleem op te lossen.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe heb je het opgelost? Ik ben erg benieuwd.

MeGAmeul
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Beste. Als je de app opnieuw geïnstalleerd hebt je mobiel op vliegtuigstand zetten. Dat brengt je bij het inlogscherm

 

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Helaas. Bij mij is het niet gelukt 🙁

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Frescootje welkom op de Ziggo Community! Zuur dat het allemaal niet lukt met de Ziggo Go App. Werkt het wel via een browser

En hoe gaat het eventueel op een ander apparaat? Loop je dan tegen hetzelfde aan? 

Wie weet hebben @Dave! en/of @Simba24 nog een handige tip voor je? 



 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik vind het vreemd ik heb ook de iPhone12 en hier werkt de Mijn Ziggo app prima en ik zit met IOS 16.0.3

Misschien even optie om bij te werken.

 

Als je naar instellingen>Algemeen> iPhone Opslag gaat 

Ruim Ziggo Go op

Dan verwijder App

 

Installeer dan de nieuwe software Instellingen> Algemeen dan naar Software Update en installeer de nieuwste versie.

Als dit is gebeurt, ga dan naar Mijn Ziggo Go App - Appstore 

 

Als de app is gedownload zorg dat je instellingen dit hebt openstaan

 

IMG_2591.PNG

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

In de browser kan ik gewoon inloggen. Maar met de MijnZiggo app lukt het niet (iPad Pro (2019) en iPhone 14, beiden met iOS16.1). Ook na "herstel alle instellingen" op de iPhone werkt het niet.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Helaas geen succes. In elk geval bedankt voor de hulp.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Nog 1 optie kan je proberen, App weer even verwijderen door Opruimen dan verwijderen.

 

Ga vervolgens naar Instellingen > Wifi klik dan op de wifi naam er achter op de ( i )

 

Vervolgens doe dit even:

 

Zet je Databesparingsmodus uit en Beperk IP-adres tracking

IMG_8225.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vervolgens herstart je toestel en daarna installeer nog een keer Mijn Ziggo App

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Helaas ook geen succes. Intussen heb ik ten einde raad mijn iPad teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Toen de MijnZiggo app geïnstalleerd, en verbazingwekkend genoeg werkte het. 
Wat MeGAmeul In het eerste bericht van dit draadje al veronderstelde, lijkt te kloppen. Hoe dat mogelijk is, is natuurlijk de vraag.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik vind ook vreemd en raar dat via Fabrieksherstel het wel lukt.

Maar goed het werkt daar gaat het om, vraag alleen niet op welke mee.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Dit is de meest drastische maatregel die ik ooit heb moeten doen om een app aan de praat te krijgen. Ik ga deze grap niet uithalen op m'n iPhone. Je kunt na de fabrieksherstel niet meer een reservekopie terugzetten, immers, dan wordt je telefoon weer eerst helemaal gewist, de kopie teruggezet, en vervolgens werkt die app niet meer. En om na de fabrieksherstel je telefoon helemaal from scratch op te bouwen gaat me echt te ver.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic