Ik zit in mijn eerste jaarcontract en krijg een mail dat ik een prijsverhoging krijg.
Ik dacht dat er contractueel was afgesproken dat ik de eerste 6 maanden korting kreeg deze blijft ook t/m 31 juli voor mij en daarna 6 maanden de afgesproken prijs moest betalen.
Want schijnbaar geld wel de regel dat je in je eerste jaar contract niet kunt downgraden ?
Oke dan is er het flauwe excuus dat je op kunt zeggen.
Nu staat er de optie wijzig abonnement in mijnziggo en maandelijks aanpasbaar echter kan dit niet via mijnziggo.(tenzij dat dit na mijn actie periode wel toepasbaar is)
Anders zou ik tvmax terug willen zetten naar tvcomplete met behoud nextbox per 31 juli echter krijg ik nu de melding zoals in de screen beneden,
bellen is geen optie want dat kost mij weer extra geld daarvoor is juist mijziggo in het leven geroepen.
En daarbij via chat of klantenservice zou dit uberhaupt niet werken omdat men er niet aan mee werkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ZNewbie Top, ik heb je PB ontvangen en inmiddels ook een antwoord gegeven op je vraag. Laat het maar weten als je nog vragen hebt of wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.
@ZNewbie Top! Laat het maar weten als ik verder nog iets voor je kan doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Alex heeft in het andere topic geantwoord maar omdat mijnziggo ook niet helemaal lekker schijnt te werken even me gegevens ingevuld en wie weet kan hij verder kijken wat er speelt.
Ik ga sowieso mijn kortingsperiode uitzitten uiteraard anders zonder natuurlijk maar maandelijks aanpassen is voor mij niet bij of het met de korting dan wel jaarcontract te maken heeft is me niet duidelijk.
Overigens vervalt dit jaar contract in zoverre omdat ziggo het contract eenzijdig wijzigt maar ik wacht de reactie geduldig af.
Goedemorgen @ZNewbie en welkom op de Community,
Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Ik begrijp dat je wat vragen hebt over de prijswijziging m.i.v. 1 juli 2021. Als je op dit moment een korting hebt voor een bepaalde periode, dan behoud je deze gewoon. Na het verstrijken van de kortingsperiode, betaal je de pakketprijs conform de gewijzigde tarieven m.i.v. 1 juli 2021. Je mag vanwege de tariefswijziging opzeggen ook al had je vanwege de kortingsperiode nog een jaarcontract. Als ik iets voor je kan betekenen voor wat betreft de inhoud van je pakket, dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Bedankt voor het reageren @Paul opzeggen is niet perse nodig als ik mijn tvmax naar tvcomplete met behoud van de nextbox uiteraard kan zetten nadat de kortings periode afgelopen zou ik ook tevreden zijn.
Vandaar ook mijn vraag eigenlijk of ik dat maandelijks aanpassen dus kan gebruiken.
@ZNewbie Kun je mij een privebericht sturen met daarin je geboortedatum, laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en ter verificatie het adres waarom het gaat? Als je gelijk in je bericht vermeldt welk pakket je precies wenst te hebben dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Je stuurt mij een privebericht door bovenin op "Berichten" te klikken. Vervolgens klik je op "Opstellen" (oranje witte symbool met Pen en papier) en dan vul je bij "Verzenden naar" mijn profielnaam "PaulZ "in. In het veld daaronder kun je het bericht invoeren met de gevraagde gegevens.
@Paul dat ga ik meteen doen houd wel rekening met mijn actie periode die wil ik natuurlijk niet kwijt raken tot 31 juli 😉
@ZNewbie Helder, in dat geval lijkt het mij slim dat we je pakket dan na 31 juli 2021 aanpassen. Dan komt de korting die je nu nog hebt ook niet te vervallen. Is dat een idee?
@Paul jazker dat was ook mijn idee maar bericht is onderweg naar je
@ZNewbie Top, ik heb je PB ontvangen en inmiddels ook een antwoord gegeven op je vraag. Laat het maar weten als je nog vragen hebt of wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen.
@Paul Prima ik heb het inmiddels gelezen dank voor de aanpassing alvast.
@ZNewbie Top! Laat het maar weten als ik verder nog iets voor je kan doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.