Prijsverhoging TV Start

Goedemorgen,

Het viel mij op dat de pakketten waar TV Start in is verwerkt (denk aan Internet Start & TV Start en Alles-in-1 Start) sinds kort €0,50 duurder zijn geworden.

De reden daarvan is dat Ziggo niet langer de standaard Mediabox, maar in plaats daarvan de Mediabox XL levert aan klanten.

Als reactie hier op heb ik 2 vragen:

• Gaat deze prijsverhoging ook gelden voor bestaande klanten van deze producten?
  • Gaat de standaard Mediabox helemaal uitgefaseerd worden, en worden we gedwongen om de Mediabox XL te gaan afnemen?

Ik ben benieuwd!

Groet,

Jeffrey

Jeffrey87
Meedenker
  • 23Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Jeffrey87 wrote:

...De reden daarvan is dat Ziggo niet langer de standaard Mediabox, maar in plaats daarvan de Mediabox XL levert aan klanten…

...Gaat de standaard Mediabox helemaal uitgefaseerd worden, en worden we gedwongen om de Mediabox XL te gaan afnemen?..

Hoera , Ziggo geeft de MediaBox XL een tweede leven  . Commercieel is dat ding allang afgeschreven, het is een stroom slurper en vaak een lawaai papegaai. Maar Ziggo is commercieel en verkoopt het apparaat graag als nieuwe broodjes ( uit de diepvries ). Tevens ligt het magazijn vol met deze MediaBoxen, omdat ze b.v. omgewisseld zijn met de Next. Dus ziet Ziggo de kassa al rinkelen.   Met die gedacht in het achterhoofd, is die prijsverhoging niet meer dan terecht .

De kans is heel groot dat de andere mediabox ( de Humax ) uitgefaseerd wordt. Deze is natuurlijk duurder dan de MediaBox XL. Kwaliteit kost nu éénmaal wat.

Oké, als je wilt opnemen, dan gaat dat gemakkelijker met een MedidaBox Xl dan met een Humax 5300, maar de Humax kwaliteit  ( in ontwerp, bouw, beeld & geluid ) behoudt zijn prijs. Maar Ziggo is tegenwoordig erg commercieel en legt op elke cent en/of duppie een berg zout.

Pasi
Expert
Expert
  • 2918Reacties
  • 161Oplossingen
  • 967Likes

Uitgelicht topic