1
Vraag
2
Reacties
Renl

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijs-prestatie verhouding Internet Z2 enZ3

Op (https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-verhoogt-de-internetsnelheden/ba-p/756933) zie ik dat de legacy abonnementen Internet Z2 en Internet Z3 dezelfde snelheid hebben (en ook al hadden).

 

"Vroeger" was Z3 aanzienlijk duurder dan Z2 (zie screenshot oud tweakers artikel). Nu weet ik niet wat Z2 tegenwoordig kost maar vermoed minder als mijn Z3 (51,05 euro per maand).

 

Ik zou graag willen weten hoe groot het verschil daadwerkelijk is en/of mogelijk een snelheidsverhoging voor Z3 gepland is die de balans herstelt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Renl,
 

Sinds de laatste snelheidswijziging zijn de internetsnelheden bij Internet Z2 en Z3 inderdaad hetzelfde. Dat is een keuze geweest, al zit er tussen een Z2 en Z3 abonnement wel een verschil in het maandbedrag. De abonnementen zijn immers niet gelijk, bij Internet Z3 kun je bijvoorbeeld meer mailadressen aanmaken dan bij Internet Z2.

Nieuwe Internet Z1,Z2 of Z3 abonnementen bieden we al een tijdje niet aan, maar je bent sowieso vrij om je abonnement aan te passen naar een variant in het huidige portfolio.  

Bekijk in context

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Renl,
 

Sinds de laatste snelheidswijziging zijn de internetsnelheden bij Internet Z2 en Z3 inderdaad hetzelfde. Dat is een keuze geweest, al zit er tussen een Z2 en Z3 abonnement wel een verschil in het maandbedrag. De abonnementen zijn immers niet gelijk, bij Internet Z3 kun je bijvoorbeeld meer mailadressen aanmaken dan bij Internet Z2.

Nieuwe Internet Z1,Z2 of Z3 abonnementen bieden we al een tijdje niet aan, maar je bent sowieso vrij om je abonnement aan te passen naar een variant in het huidige portfolio.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic