1
Vraag
2
Reacties
Bergen79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Praten tegen je Mediabox XL?

Ik heb een Mediabox XL. Als ik naar Mijn Ziggo ga om mijn tv-pakket aan te passen, dan zie ik bij de Mediabox XL een popup met de tekst: "Praten met je Mediabox XL? Dat doe je via de je afstandsbediening." Zie aangehechte screenshot. Maar je kunt alleen praten tegen een Mediabox Next, of Next Mini. Ik denk dat iemand deze fout even uit de website moet halen...

 

Overigens vind ik het ook vreemd dat in 3 van de 4 kolommen nog steeds een Mediabox XL staat. Alleen bij de TV Start kolom staat een Next Mini, maar als ik een duurder pakket wil (TV Complete of TV Max) dan staat er weer gewoon een Mediabox XL (zie screenshot). Daar zou toch ook gewoon een Next of Next Mini moeten staan? Zou ik verwachten in ieder geval... Ik wil die XL box wel graag kwijt, maar ik wil niet terugvallen naar 2 dagen replay tv. Die optie bestaat blijkbaar niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

Uw overzicht is achterhaald. Het lijkt erop dat u op een verouderd bestel systeem zit. 

Want de Next Mini is de standaard box en de mediabox Next werdt vanaf de introductie bij TV Max geleverd.

 

Bij TV Compleet en TV Max heeft u tot zeven dagen terug kijken via de Mediabox. Bij TV Start kan dit ook echter alleen via de app(s) en website.

 

Ps ik zie in elk kolom een keuze om de Next Mini te kiezen wellicht is u dat niet opgevallen. Het vinkje op aan zetten zou genoeg moeten zijn.

Screenshot_20230523-170132~2.png

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Bergen79 ,

Er staat een schuifje waarbij je voor een Next mini kan kiezen bij de hogere abonnementen.

 

Praten met de XL kan wel, maar enkel met de voice control AB.Dit werkt echter soms niet helemaal lekker.

 

Een moderator kan meestal kosteloos een Next regelen, zou je dat willen?Over het algemeen word hier door velen de Next verkozen boven de Next mini.

RoWi.

Level 20
  • 18168Posts
  • 758Oplossingen
  • 6188Likes

Uw overzicht is achterhaald. Het lijkt erop dat u op een verouderd bestel systeem zit. 

Want de Next Mini is de standaard box en de mediabox Next werdt vanaf de introductie bij TV Max geleverd.

 

Bij TV Compleet en TV Max heeft u tot zeven dagen terug kijken via de Mediabox. Bij TV Start kan dit ook echter alleen via de app(s) en website.

 

Ps ik zie in elk kolom een keuze om de Next Mini te kiezen wellicht is u dat niet opgevallen. Het vinkje op aan zetten zou genoeg moeten zijn.

Screenshot_20230523-170132~2.png

 

Bergen79
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aha, ik wist niet dat je een Next remote kunt pairen met een Mediabox XL. En ik begrijp niet hoe ik die schuifjes over het hoofd heb kunnen zien...

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic