Maar even langs deze weg, de persoon die ik bij de klantenservice aan de lijn had ziet het probleem niet zo en begrijpt de ophef niet en mag omwille van privacy niets doen.
Misschien logisch maar alleen een aantekening maken en niet actief een oplossing gaan zoeken lijkt mij geen oplossing...
Het volgende is het geval:
Op een adres X komt met regelmaat post van Ziggo voor meneer/mevrouw Y.
Deze post wordt al langere tijd retour gezonden met de mededeling, woont niet hier maar ondanks dat blijft Ziggo gewoon post sturen. Want, zo zegt de klantenservice, meneer/mevrouw Y heeft een abonnement.
Klant A heeft 40 jaar hier gewoond is net verhuist.
Klant B woont hier net 1 maand en heeft een nieuw Ziggo abonnement.
(Klant B is bij de gemeente de enige bewoner van dit adres)
Meneer of mevrouw Y heeft hier nooit gewoond.
De huidige bewoner wil af van de post en gebruik van het adres door meneer/mevrouw Y
Hoe dit op te lossen?