1
Vraag
2
Reacties
tneijsel

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Past Ziggo abonnement aan nu T-Mobile in heel onze wijk glasvezel heeft aangelegd

Een prangende vraag/dilemma.

 

Vooropgesteld dat ik heel tevreden ben met Ziggo, al jaren en geen tot weinig problemen heb. 

Wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig van de misschien agressieve werving en aanbiedingen die ik van T-Mobile krijg. 

Onze complete wijk waar Ziggo altijd domineerde is nu voorzien van Deltakabel glasvezel en T-Mobile wordt de operator.

Je krijgt mailings en folders in de bus die bij een vergelijk met mijn huidige Ziggo abonnement vrijwel hetzelfde is op de Upload snelheid na (wordt hoger). Ik draai zelf een klein servertje dus wat extra snelheid is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

 

Als ik het pakket vergelijk dan zou ik als de eenmalige korting in abonnementsprijs (300 euro in 8 maanden) en het voordeel van iedere maand € 18 mee neem. Het eerste jaar meer dan € 500 euro besparen en dat is geen kattendrek.

 

Ik betaal nu €96 iedere maand en dat zou ik kunnen verlagen naar €78. Buur bewoners die ik spreek denken er massaal over om over te stappen.

 

Nog even vermeld. Ben blij met Ziggo en geen klachten over de service en geen idee hoe dat bij andere providers zoals T-Mobile zal zijn.

 

Gaat Ziggo hier op reageren? Zijn er community leden die ervaringen weten en wat denk Ziggo hier van.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ziggo kan altijd met je meedenken en meekijken, zeker als je van plan bent over te stappen (het gras is altijd groener/paarser bij de buren 😄). Er zal echter niet reactief of automatisch een tegenbod komen vanuit Ziggo.

Mijn advies: neem contact op met Ziggo (www.ziggo.nl/chat, 1200 Ziggo-lijn of 0900-1884 andere lijn) en deel je (overstap)zorgen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo gaat hier niets mee doen

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ziggo kan altijd met je meedenken en meekijken, zeker als je van plan bent over te stappen (het gras is altijd groener/paarser bij de buren 😄). Er zal echter niet reactief of automatisch een tegenbod komen vanuit Ziggo.

Mijn advies: neem contact op met Ziggo (www.ziggo.nl/chat, 1200 Ziggo-lijn of 0900-1884 andere lijn) en deel je (overstap)zorgen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic