F.Hess

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Papieren factuur stopzetten

Hoe kan ik mijn papieren factuur stopzetten ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @F.Hess, welkom hier!

Ik help je graag bij het stopzetten van jouw papieren factuur. Bij deze heb ik de verspreidingsmethode van de factuur aangepast naar een notificatie per e-mail waarna je vervolgens de facturen kan inzien via Mijn Ziggo. Deze aanpassing gaat in vanaf jouw eerstvolgende factuur 🙂

Bekijk in context

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kun je niet zelf, een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @F.Hess 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @F.Hess, welkom hier!

Ik help je graag bij het stopzetten van jouw papieren factuur. Bij deze heb ik de verspreidingsmethode van de factuur aangepast naar een notificatie per e-mail waarna je vervolgens de facturen kan inzien via Mijn Ziggo. Deze aanpassing gaat in vanaf jouw eerstvolgende factuur 🙂

F.Hess
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank. Wel vreemd dat het schrijven over dit onderwerp van Ziggo  doet voorkomen of het stopzetten eenvoudig via “mijn Ziggo” zou kunnen. Maar ik heb deze functie nergens kunnen vinden. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@F.Hess  schreef:

Hartelijk dank. Wel vreemd dat het schrijven over dit onderwerp van Ziggo  doet voorkomen of het stopzetten eenvoudig via “mijn Ziggo” zou kunnen. Maar ik heb deze functie nergens kunnen vinden. 


@F.Hess Waar zie je dit staan? Want dan moet dat heel snel aangepast worden.

F.Hess
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de brief die ik hier speciaal over heb ontvangen. 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Goed dat je dit aankaart, @F.Hess. Staat dit er in algemene zin, of specifiek over het het wijzigen van de facturatiemethode? 

F.Hess
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Krista,

in mijn vorige bericht heb ik een foto van de brief bijgesloten. 
mgr. Frans. 

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hartelijk dank voor je alertheid, @F.Hess. Ik ga dit intern doorzetten. 

Marlies Bodewes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

ik heb dezelfde vraag. Wil je mijn papieren factuur stopzetten?

 

dank alvast!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker wil ik dit voor je aanpassen @Marlies Bodewes. Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je geen papieren factuur meer, maar ontvang je per e-mail een notificatie dat de factuur gereed is. Deze kun je dan in Mijn Ziggo bekijken. 

AletH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik heb exact de zelfde vraag. Kan je mijn facturen papier ook stopzetten? Ik heb hier over gebeld met de klantenservice maar dat is blijkbaar niet goed gegaan want deze maand weer een brief ontvangen.

Dank

 

dank alvast!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Natuurlijk regel ik dat voor jou ook graag, @AletH . Ik heb de aanpassing voor je geregeld. Je eerstvolgende factuur moet je per mail ontvangen ;-). 

AletH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Marije,

 

Dit is helemaal niet goed gegaan en heb nog steeds elke keer een papieren factuur gekregen... wat een service @Marije 

Marlies Bodewes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

het ging een aantal maanden goed, maar nu heb ik weer 2 keer een papieren factuur gekregen. Wil je die weer stopzetten? 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hoi @AletH wat zijn die papieren facturen hardleers zeg, we hadden ze nog wel zo opgedragen niet meer te verschijnen en nu deden ze dat toch weer 😞 Ik zie dat dit inmiddels weer is aangepast en dat er een credit is gemaakt voor de kosten die in rekening zijn gebracht voor de papieren factuur. Ik ga er vanuit dat het nu blijvend goed staat, mocht je toch weer zien dat het mis is gegaan, dan weet je ons hier te vinden. En wat jammer @Marlies Bodewes dat ook jij deze problemen ervaart. Ik heb ook bij jou de papieren factuur stopgezet en de periode dat er teveel in rekening is gebracht gecrediteerd. 

Uitgelicht topic