HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoe kan ik mijn papieren factuur stopzetten ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @F.Hess, welkom hier!
Ik help je graag bij het stopzetten van jouw papieren factuur. Bij deze heb ik de verspreidingsmethode van de factuur aangepast naar een notificatie per e-mail waarna je vervolgens de facturen kan inzien via Mijn Ziggo. Deze aanpassing gaat in vanaf jouw eerstvolgende factuur 🙂
Dat kun je niet zelf, een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dag @F.Hess
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @F.Hess, welkom hier!
Ik help je graag bij het stopzetten van jouw papieren factuur. Bij deze heb ik de verspreidingsmethode van de factuur aangepast naar een notificatie per e-mail waarna je vervolgens de facturen kan inzien via Mijn Ziggo. Deze aanpassing gaat in vanaf jouw eerstvolgende factuur 🙂
Hartelijk dank. Wel vreemd dat het schrijven over dit onderwerp van Ziggo doet voorkomen of het stopzetten eenvoudig via “mijn Ziggo” zou kunnen. Maar ik heb deze functie nergens kunnen vinden.
Goed dat je dit aankaart, @F.Hess. Staat dit er in algemene zin, of specifiek over het het wijzigen van de facturatiemethode?
Beste Krista,
in mijn vorige bericht heb ik een foto van de brief bijgesloten.
mgr. Frans.
Hartelijk dank voor je alertheid, @F.Hess. Ik ga dit intern doorzetten.
Hallo,
ik heb dezelfde vraag. Wil je mijn papieren factuur stopzetten?
dank alvast!
Zeker wil ik dit voor je aanpassen @Marlies Bodewes. Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je geen papieren factuur meer, maar ontvang je per e-mail een notificatie dat de factuur gereed is. Deze kun je dan in Mijn Ziggo bekijken.
Hallo,
Ik heb exact de zelfde vraag. Kan je mijn facturen papier ook stopzetten? Ik heb hier over gebeld met de klantenservice maar dat is blijkbaar niet goed gegaan want deze maand weer een brief ontvangen.
Dank
dank alvast!
Natuurlijk regel ik dat voor jou ook graag, @AletH . Ik heb de aanpassing voor je geregeld. Je eerstvolgende factuur moet je per mail ontvangen ;-).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...