1
Vraag
2
Reacties
123456Henny

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Papieren factuur stopzetten

Geachte,

Al meermaals heb ik geprobeerd via mijn ziggo de papieren factuur naar per mail om te zetten, maar ik kan dat nergens invullen.

Sinds mijn verhuizing krijg ik de facturen plots weer per post, zonde van het papier. Voorheen kreeg ik deze gewoon per mail, wat de voorkeur heeft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @123456Henny,

 

Goed dat je hier achterna gaat, dat is zeker zonde! Het gekke is dat de instelling eigenlijk al op digitaal leek te staan, dus ik durf niet te zeggen waarom je ze nog per post kreeg. Ik heb dit zojuist opnieuw ingesteld, dus ik verwacht dat het volgende maand niet meer voorkomt. Anders hoor ik het graag!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63532Posts
  • 4389Oplossingen
  • 16854Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6841Posts
  • 794Oplossingen
  • 2799Likes

Hi @123456Henny,

 

Goed dat je hier achterna gaat, dat is zeker zonde! Het gekke is dat de instelling eigenlijk al op digitaal leek te staan, dus ik durf niet te zeggen waarom je ze nog per post kreeg. Ik heb dit zojuist opnieuw ingesteld, dus ik verwacht dat het volgende maand niet meer voorkomt. Anders hoor ik het graag!

123456Henny
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alex dank!

J.REIG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Same problem here. we moved to another house few months ago, and suddenly 2,5€ extra per month just for receiving a paper invoice that we didn't ask for and theres no way to change it by ourselves. 

Please, can someone fix this?

 

 

Vriendelijke groeten, 

Javier

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 9694Posts
  • 1043Oplossingen
  • 8471Likes

Hi @J.REIG, sorry to hear you experience the same issue. If you fill in your postal code and house number on your Community profle page. Let me know once it's been changed and I will gladly fix this issue for you.

J.REIG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Community profile updated.

Thank you. 

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 9694Posts
  • 1043Oplossingen
  • 8471Likes

Thanks @J.REIG. I've followed up on your request via a personal message to align on the details before I process it. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic