Hoe kan ik mijn papieren facturen stopzetten? In voorkeur staat mail opgeslagen.
Dank alvast 🙋🏼♀️
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @VrouweDen een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de factuur graag per e-mail wenst te ontvangen i.p.v. per post. Hiervoor heb ik direct een wijziging doorgevoerd. Binnenkort ontvang je de facturen uitsluitend nog per e-mail op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Daarnaast zijn de facturen natuurlijk ook inzichtelijk via Mijn Ziggo en de Mijn Ziggo App. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Begin met vermelden van uw adresgegevens, postcode/huisnummer, in uw profiel. Dan kan een moderator uw dossier in zien. Automatisch betalen lost uw probleem ook op.
Aanvulling: de NAW gegevens kunt u plaatsen via onderstaande link
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @VrouweDen een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de factuur graag per e-mail wenst te ontvangen i.p.v. per post. Hiervoor heb ik direct een wijziging doorgevoerd. Binnenkort ontvang je de facturen uitsluitend nog per e-mail op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Daarnaast zijn de facturen natuurlijk ook inzichtelijk via Mijn Ziggo en de Mijn Ziggo App. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Beste bovenstaanden;
Hartelijk dank voor jullie (re)acties en moeite.
Vriendelijke groet, Vrouwe D
Graag ook voor mij wijzigen "stopzetten papieren factuur"
Zelf is het niet te vinden in de account instellingen.
Regel ik voor je, @vraagje321 . Ik heb het aangepast, zodat je voortaan je factuur gewoon per e-mail ontvangt. Je krijgt dus geen papieren factuur meer :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.