123456Henny

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Papieren factuur stopzetten

Geachte,

Al meermaals heb ik geprobeerd via mijn ziggo de papieren factuur naar per mail om te zetten, maar ik kan dat nergens invullen.

Sinds mijn verhuizing krijg ik de facturen plots weer per post, zonde van het papier. Voorheen kreeg ik deze gewoon per mail, wat de voorkeur heeft.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @123456Henny,

 

Goed dat je hier achterna gaat, dat is zeker zonde! Het gekke is dat de instelling eigenlijk al op digitaal leek te staan, dus ik durf niet te zeggen waarom je ze nog per post kreeg. Ik heb dit zojuist opnieuw ingesteld, dus ik verwacht dat het volgende maand niet meer voorkomt. Anders hoor ik het graag!

Bekijk in context

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @123456Henny,

 

Goed dat je hier achterna gaat, dat is zeker zonde! Het gekke is dat de instelling eigenlijk al op digitaal leek te staan, dus ik durf niet te zeggen waarom je ze nog per post kreeg. Ik heb dit zojuist opnieuw ingesteld, dus ik verwacht dat het volgende maand niet meer voorkomt. Anders hoor ik het graag!

123456Henny
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alex dank!

J.REIG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Same problem here. we moved to another house few months ago, and suddenly 2,5€ extra per month just for receiving a paper invoice that we didn't ask for and theres no way to change it by ourselves. 

Please, can someone fix this?

 

 

Vriendelijke groeten, 

Javier

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9652Likes

Hi @J.REIG, sorry to hear you experience the same issue. If you fill in your postal code and house number on your Community profle page. Let me know once it's been changed and I will gladly fix this issue for you.

J.REIG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Community profile updated.

Thank you. 

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9652Likes

Thanks @J.REIG. I've followed up on your request via a personal message to align on the details before I process it. 

Derk Pestman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem, kan de instelling niet wijzigen van papieren factuur naar online factuur.

Ook heb ik deze op automatische incasso staan maar deze wordt schijnbaar elke maand geweigerd waardoor handmatig betalen benodigd is.

Groeten,

Derk

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Derk Pestman, welkom hier!

Dit zet natuurlijk geen zoden aan de dijk. Ik neem graag een kijkje voor je achter de schermen om je hierbij te helpen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je adresgegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag.

Derk Pestman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia , heb inmiddels mijn gegevens gewijzigd. Als de naam niet overeenkomt is dat omdat dit nog een oude naam is die nog niet is gewijzigd. Hoop dat dit voldoende informatie geeft, als niet hoor ik dat graag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Derk Pestman Sorry dat je door drukte veel langer op een reactie hebt moeten wachten! Heel erg bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens in jouw Community Profiel. Bij deze heb ik de verspreidingsmethode van de factuur aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je geen papieren factuur meer, maar weer als vanouds een notificatie per e-mail en kun je de factuur in Mijn Ziggo bekijken. 

Fam.giesing

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook graag mijn factuur per post stopzetten. Kan het nergens vinden waar ik dit kan doen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Fam.giesing  schreef:

Ik wil ook graag mijn factuur per post stopzetten. Kan het nergens vinden waar ik dit kan doen


@Fam.giesing Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fam.giesing, een warm welkom hier!

Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt! Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je een notificatie per e-mail dat de factuur gereed is en kan je deze online bekijken in Mijn Ziggo. 

Tsl002

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt u deze voor mij ook stopzetten. Belachelijk dat het stopzetten op deze manier moet en dat de papieren factuur ook nog eens €2,50 kost. Graag zou ik u willen verzoeken de abonnementskosten ( papieren factuur) van de afgelopen 2 maanden terug te boeken? Hiermee ben ik niet akkoord gegaan.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Dag @Tsl002 
Zeker, ik heb de verspreidingsmethode van de factuur aangepast naar een online exemplaar in plaats van een papieren variant.
Je ontvangt tevens een credit van €5 en dit zal op je volgende factuur in mindering worden gebracht.

Uitgelicht topic