1
Vraag
2
Reacties
VrouweD

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Papieren factuur stopzetten

Hoe kan ik mijn papieren facturen stopzetten? In voorkeur staat mail opgeslagen.

Dank alvast 🙋🏼‍♀️

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @VrouweDen een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de factuur graag per e-mail wenst te ontvangen i.p.v. per post. Hiervoor heb ik direct een wijziging doorgevoerd. Binnenkort ontvang je de facturen uitsluitend nog per e-mail op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Daarnaast zijn de facturen natuurlijk ook inzichtelijk via Mijn Ziggo en de Mijn Ziggo App. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Begin met vermelden van uw adresgegevens, postcode/huisnummer, in uw profiel.  Dan kan een moderator uw dossier in zien. Automatisch betalen lost uw probleem ook op.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Aanvulling: de NAW gegevens kunt u plaatsen via onderstaande link

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @VrouweDen een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp dat je graag de factuur graag per e-mail wenst te ontvangen i.p.v. per post. Hiervoor heb ik direct een wijziging doorgevoerd. Binnenkort ontvang je de facturen uitsluitend nog per e-mail op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Daarnaast zijn de facturen natuurlijk ook inzichtelijk via Mijn Ziggo en de Mijn Ziggo App. Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?

VrouweD
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste bovenstaanden;

Hartelijk dank voor jullie (re)acties en moeite. 

Vriendelijke groet, Vrouwe D

vraagje321

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag ook voor mij wijzigen "stopzetten papieren factuur"

Zelf is het niet te vinden in de account instellingen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Regel ik voor je, @vraagje321 . Ik heb het aangepast, zodat je voortaan je factuur gewoon per e-mail ontvangt. Je krijgt dus geen papieren factuur meer :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic