HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik het volgende ga veranderen:
Internet Start / TV Complete (Next) / Vaste telefonie / Movies & Series XL €76,40
naar:
Internet Start / TV Complete (Next) / TV Zenders Plus €71,90
Door deze wijziging zit je volgens mij niet weer vast aan een jaarcontract?
Dan blijft het abonnement maandelijks opzegbaar.
Klopt dit?
Het extra pakket TV Zenders Plus is niet zichtbaar in Mijn Ziggo dus vraag het even hier.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @sebas14!
Dit is inderdaad gewoon mogelijk zonder jaarcontract 🙂 Je zegt namelijk een dienst op en je neemt geen dienst erbij. Ik heb nu Internet Start en Tv Complete Next zonder bellen besteld. Daarbij heb ik Movies en Series XL opgezegd en Tv Zenders Plus besteld! Je maandelijkse bedrag wordt hierdoor € 71,90. Dus dat scheelt inderdaad toch weer 🙂
De wijziging gaat in per 25 november!
Ik kan het pakket TV Zenders Plus nergens vinden. Waar ziet u dat? U kunt het beste de helpdesk afd. verkoop bellen. Daar kunnen ze u alle informatie verschaffen.
Omdat dit een extra pakket betreft mag dit niet tot een nieuw contract periode leiden. Telefonie uit, kan wel tot een nieuw contract/pakket leiden.
Telefonie uit, leidt ook niet tot een nieuw contract/pakket.
Bedankt heren voor jullie antwoord.
Ik wacht even een moderator af die het kan bevestigen en om het feit dat ik TV zenders Plus niet kan zien in Mijn Ziggo. Al mijn gegevens staan in het profiel.
@sebas14 bedoel je dat je dit niet via de Mijn Ziggo omgeving kan bestellen, dat klopt dit is blijkbaar enkel bestelbaar via de Mijn Ziggo app en de pagina waar je naar verwijst.
@RoWi. in de Mijn Ziggo app staat hij inderdaad helemaal onderaan. Was even scrollen. Maar dan wordt nog steeds niet aangegeven of ik weer vastzit aan een jaarcontract. Ik ben bang als ik doorga, niet meer terug kan. Ik wacht nog even een officieel antwoord af.
Ik heb toch net even gebeld naar de klantenservice en de beste meneer kon niet helemaal goed uitleggen waarom, maar ik zit gewoon weer aan een jaarcontract vast. Na 2x doorverbonden te worden naar een andere collega werd de verbinding verbroken.
Ik laat heel simpel een dienst vervallen (vast telefonie) en een extra TV pakket wijzigen.
Aanvulling:
Ik kan in de Mijn Ziggo app Vaste Telefonie aan en uit zetten, de andere diensten niet. Dan moet het toch zonder jaarcontract mogelijk zijn om maandelijks kosten te besparen?
Kan iemand van Ziggo dit bevestigen?
Wellicht omdat telefonie één van de drie hoofddiensten is (naast tv en internet) en het daarom gepaard gaat met een jaarcontract. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Via de web omgeving wordt bij mij expliciet gemeld dat ik een nieuw pakket ga afnemen bij stap 2 voor ik dit dus bevestig.
Wie nu alles in één afneemt zal niet zonder gevolgen telefonie volledig uit kunnen zetten.
Voor die 1 of 2 euro zou ik zelf niet moeilijk doen.
Ik ben nu wel benieuwd wat een moderator hierover kan melden.
@sebas14 schreef:
Ik kan in de Mijn Ziggo app Vaste Telefonie aan en uit zetten, de andere diensten niet. Dan moet het toch zonder jaarcontract mogelijk zijn om maandelijks kosten te besparen?
Hoeveel denkt u te besparen? Ik meen dat dat €1 per maand is. Niet veel voor mij, maar er zijn mensen die daar anders over kunnen en mogen denken.
@Jan F. schreef:Hoeveel denkt u te besparen? Ik meen dat dat €1 per maand is. Niet veel voor mij, maar er zijn mensen die daar anders over kunnen en mogen denken.
Als ik Vaste telefonie eraf haal scheelt het €2,50 per maand.
Als ik Movies & Series XL vervang voor TV Zenders Plus scheelt het me €2,-
Bij mekaar €4,50 per maand, €54,- per jaar.
Maar niet als ik weer vastzit aan een jaarcontract. Dan kan ik beter overstappen.
@sebas14 U heeft gelijk, mijn kennis is kennelijk verouderd.
Goedemiddag @sebas14!
Dit is inderdaad gewoon mogelijk zonder jaarcontract 🙂 Je zegt namelijk een dienst op en je neemt geen dienst erbij. Ik heb nu Internet Start en Tv Complete Next zonder bellen besteld. Daarbij heb ik Movies en Series XL opgezegd en Tv Zenders Plus besteld! Je maandelijkse bedrag wordt hierdoor € 71,90. Dus dat scheelt inderdaad toch weer 🙂
De wijziging gaat in per 25 november!
Bedankt @Maud ,
De bevestiging is inmiddels binnen via de mail.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...