1
Vraag
2
Reacties
sebas14

Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

Pakketwijziging zonder vaste telefonie & TV Zenders Plus

Als ik het volgende ga veranderen:

 

Internet Start / TV Complete (Next) / Vaste telefonie / Movies & Series XL €76,40

naar:

Internet Start / TV Complete (Next) / TV Zenders Plus €71,90

 

Door deze wijziging zit je volgens mij niet weer vast aan een jaarcontract?

Dan blijft het abonnement maandelijks opzegbaar.

Klopt dit?

 

Het extra pakket TV Zenders Plus is niet zichtbaar in Mijn Ziggo dus vraag het even hier.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @sebas14

Dit is inderdaad gewoon mogelijk zonder jaarcontract 🙂 Je zegt namelijk een dienst op en je neemt geen dienst erbij. Ik heb nu Internet Start en Tv Complete Next zonder bellen besteld. Daarbij heb ik Movies en Series XL opgezegd en Tv Zenders Plus besteld! Je maandelijkse bedrag wordt hierdoor € 71,90. Dus dat scheelt inderdaad toch weer 🙂 

De wijziging gaat in per 25 november! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Jan F.

Level 20
Expert
  • 16927Posts
  • 1326Oplossingen
  • 2547Likes

Ik kan het pakket TV Zenders Plus nergens vinden. Waar ziet u dat? U kunt het beste de helpdesk afd. verkoop bellen. Daar kunnen ze u alle informatie verschaffen.

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes
RoWi.

Level 20
Expert
  • 15990Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Omdat dit een extra pakket betreft mag dit niet tot een nieuw contract periode leiden. Telefonie uit, kan wel tot een nieuw contract/pakket leiden.

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64700Posts
  • 4518Oplossingen
  • 17344Likes

Telefonie uit, leidt ook niet tot een nieuw contract/pakket.

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

Bedankt heren voor jullie antwoord.

Ik wacht even een moderator af die het kan bevestigen en om het feit dat ik TV zenders Plus niet kan zien in Mijn Ziggo. Al mijn gegevens staan in het profiel.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15990Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

@sebas14 bedoel je dat je dit niet via de Mijn Ziggo omgeving kan bestellen, dat klopt dit is blijkbaar enkel bestelbaar via de Mijn Ziggo app en de pagina waar je naar verwijst.

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

@RoWi. in de Mijn Ziggo app staat hij inderdaad helemaal onderaan. Was even scrollen. Maar dan wordt nog steeds niet aangegeven of ik weer vastzit aan een jaarcontract. Ik ben bang als ik doorga, niet meer terug kan. Ik wacht nog even een officieel antwoord af.

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

Ik heb toch net even gebeld naar de klantenservice en de beste meneer kon niet helemaal goed uitleggen waarom, maar ik zit gewoon weer aan een jaarcontract vast. Na 2x doorverbonden te worden naar een andere collega werd de verbinding verbroken.

 

Ik laat heel simpel een dienst vervallen (vast telefonie) en een extra TV pakket wijzigen.

Aanvulling:

Ik kan in de Mijn Ziggo app Vaste Telefonie aan en uit zetten, de andere diensten niet. Dan moet het toch zonder jaarcontract mogelijk zijn om maandelijks kosten te besparen?

 

Kan iemand van Ziggo dit bevestigen?

 

 

AlexHelpt

Level 16
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 683Likes

Wellicht omdat telefonie één van de drie hoofddiensten is (naast tv en internet) en het daarom gepaard gaat met een jaarcontract. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15990Posts
  • 687Oplossingen
  • 5091Likes

Via de web omgeving wordt bij mij expliciet gemeld dat ik een nieuw pakket ga afnemen bij stap 2 voor ik dit dus bevestig.

Wie nu alles in één afneemt zal niet zonder gevolgen telefonie volledig uit kunnen zetten.

Voor die 1 of 2 euro zou ik zelf niet moeilijk doen.

 

Ik ben nu wel benieuwd wat een moderator hierover kan melden. 

 

Jan F.

Level 20
Expert
  • 16927Posts
  • 1326Oplossingen
  • 2547Likes

@sebas14  schreef:

Ik kan in de Mijn Ziggo app Vaste Telefonie aan en uit zetten, de andere diensten niet. Dan moet het toch zonder jaarcontract mogelijk zijn om maandelijks kosten te besparen?


Hoeveel denkt u te besparen? Ik meen dat dat €1 per maand is. Niet veel voor mij, maar er zijn mensen die daar anders over kunnen en mogen denken.

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

@Jan F.  schreef:


Hoeveel denkt u te besparen? Ik meen dat dat €1 per maand is. Niet veel voor mij, maar er zijn mensen die daar anders over kunnen en mogen denken.


Als ik Vaste telefonie eraf haal scheelt het €2,50 per maand.

Als ik Movies & Series XL vervang voor TV Zenders Plus scheelt het me €2,-

 

Bij mekaar €4,50 per maand, €54,- per jaar.

Maar niet als ik weer vastzit aan een jaarcontract. Dan kan ik beter overstappen.

Jan F.

Level 20
Expert
  • 16927Posts
  • 1326Oplossingen
  • 2547Likes

@sebas14 U heeft gelijk, mijn kennis is kennelijk verouderd.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @sebas14

Dit is inderdaad gewoon mogelijk zonder jaarcontract 🙂 Je zegt namelijk een dienst op en je neemt geen dienst erbij. Ik heb nu Internet Start en Tv Complete Next zonder bellen besteld. Daarbij heb ik Movies en Series XL opgezegd en Tv Zenders Plus besteld! Je maandelijkse bedrag wordt hierdoor € 71,90. Dus dat scheelt inderdaad toch weer 🙂 

De wijziging gaat in per 25 november! 

sebas14
Topicstarter
Level 11
Expert
  • 553Posts
  • 15Oplossingen
  • 282Likes

Bedankt @Maud ,

De bevestiging is inmiddels binnen via de mail.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic