@Bert
Dank voor je reactie en goed dat je deze ventileert, dan kan ik daarop reageren.
U weet, net als ik, dat wat je op het forum ziet maar een kleine afspiegeling is van wat er werkelijke gaande is bij Ziggo. Daarnaast kijken we/ zetten we het aantal opzeg probelem af tegen alle andere problemen die er kunnen zijn en waarvoor mensen naar het forum komen of worden verwezen. Dan is het raar dat je zoveel opzeg topcis hebt, je zou verwachten dat de ratio's anders liggen.
verder:
Kijk maar naar de manier waarop de MOD's hier op het forum in een hoog positieve toon de problemen aanvliegen. Dat was maanden geleden wel anders. Dat is met een reden, de klanten zeggen echt massaal op (en massaal moet je echt zien in procenten van het klantenbestand).
Klanten krijgen nu zelfs kortingen via MOD"s... dat was nooit mogelijk. Je had gewoon pech, maar dan netter verwoord. Waarom nu wel?
nog verder:
Bel voor de grap eens met retentie, daar krijg je letterlijk te horen: u ook al met een opzegging.
Als je wat langer aan de telefoon kun blijven, verbinding wordt namelijk gewoon verbroken zo nu en dan, dan hoor je meer dan je zou willen horen.
als laatste:
Maar goed ik snap dat u het anders ziet en dat mag, ik en andere op het forum weten dat u Ziggo een groot hart toedraagt en het graag superpositief bekijkt. En dat is verder prima natuurlijk.
Laten we de komende kwartaalcijfers kijken, dan weten we het verlies in RGU's, wat niks zegt over de profitability van Ziggo. Q1 2023 was niet best dat verval is al een tijdje gaande. Gelukkig doet de inflatiecorrectie een hoop goede dingen voor de andere cijfers in de rapportages. Dus er zullen wel mensen blij zijn.