Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Han2
Level 1

Pakket wijzigen naar Internet Only

Ik wil mijn huidig abonnement (Internet Max + TV start) wijzigen in Internet Only. Kan iemand me daarbij helpen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Han2 

Ik heb je abonnement gelijk aangepast naar Internet Only! Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. 

Wist je dat je zelf je pakket kunt aanpassen in MijnZiggo? Wil je alleen naar Internet Only, laat dan even een berichtje achter! 

Zelf wijzigen, gaat als volgt: 

1. Login op MijnZiggo

2. Ga naar 'Producten'

3. Klik op 'Pakket wijzigen'

Deze link geeft ook nog wat uitleg: Abonnement | Klantenservice | Ziggo

Succes! 

Bekijk in context

26 Reacties 26
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wil je dat met of zonder Ziggo Go app / Ziggo Go TV mogelijkheid?

0 Kudos
Han2
Level 1
Topicstarter

Zonder Ziggo Go app. Alleen internet.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Han2 

Ik heb je abonnement gelijk aangepast naar Internet Only! Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. 

Wist je dat je zelf je pakket kunt aanpassen in MijnZiggo? Wil je alleen naar Internet Only, laat dan even een berichtje achter! 

Zelf wijzigen, gaat als volgt: 

1. Login op MijnZiggo

2. Ga naar 'Producten'

3. Klik op 'Pakket wijzigen'

Deze link geeft ook nog wat uitleg: Abonnement | Klantenservice | Ziggo

Succes! 

Han2
Level 1
Topicstarter

bedankt

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Carlien Ik kan dat nergens vinden in Mijn Ziggo.

Ik kan alleen TV wijzigen en internet wijzigen en producten bijbestellen, maar geen Internet Only vinden.

Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik zie het inderdaad @Bert Scherp van jou! Ik pas mijn bericht even een beetje aan! 

Han2
Level 1
Topicstarter

Ik heb nog geen e-mail ontvangen van de bevestiging van de pakketwijziging.

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Han2, dit is wel erg typisch en duurt veel te lang!

Ik ga alles voor je checken en ik heb nog wel één vraag. Wilde je Internet Only mét Ziggo GO of zonder?

Internet Max mét Ziggo GO: €71,00

Internet Max zónder Ziggo GO: €64.00

Bedankt alvast voor je reactie!

Han2
Level 1
Topicstarter

Graag zonder Ziggo go

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je vlotte reactie, bij deze heb ik de bestelling voor je geplaatst. De bevestiging volgt binnen 24 uur maar is doorgaans binnen één uur al ontvangen.

Je ontvangt een retourdoos voor de mediabox, alle informatie over het terug sturen vind je terug in de mail.

Een goed weekend!

JacquesdeWit
Level 1

Ik wil ook graag Internet Only. Waar kan ik dat wijzigen?

0 Kudos
JacquesdeWit
Level 1

Deze instructie werkt niet meer.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

@JacquesdeWitgeef even aan welk pakket je wil, lite/start/start xxl/elite mét of zonder ziggoGO. een moderator kan dit in orde maken

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @JacquesdeWit, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Zoals @Gio2903 al aangeeft, hoor ik graag van je welk internetpakket je wil en of je eventueel nog Ziggo Go wil gebruiken. Ik pas het dan voor je aan.

0 Kudos
JacquesdeWit
Level 1

Hoi Marco,

Graag start met go erbij.

Veel groeten,

Jacques

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JacquesdeWit 

Dat kan geregeld worden. De prijs van Internet Start met Ziggo GO is € 55,- per maand. Ik zie dat je op dit moment ook enkele koopsmartcards actief hebt staan. Deze komen bij de wijziging te vervallen en kunnen naderhand ook niet meer geheractiveerd worden. Hiervan wil ik je wel even op de hoogte stellen voordat ik de aanpassing in orde maak. Wil je dat ik het pakket voor je aanpas?

0 Kudos
JacquesdeWit
Level 1

Dat is prima. Veel groeten en dank! Jacques

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Ah, top dat je zo snel reageert! Bij deze heb ik de wijziging voor je in orde gemaakt @JacquesdeWit. De bevestiging volgt nog per e-mail en de aanpassing is binnen 24 uur verwerkt.

0 Kudos