Ik wil mijn huidig abonnement (Internet Max + TV start) wijzigen in Internet Only. Kan iemand me daarbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Hi @Han2
Ik heb je abonnement gelijk aangepast naar Internet Only! Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail.
Wist je dat je zelf je pakket kunt aanpassen in MijnZiggo? Wil je alleen naar Internet Only, laat dan even een berichtje achter!
Zelf wijzigen, gaat als volgt:
1. Login op MijnZiggo
2. Ga naar 'Producten'
3. Klik op 'Pakket wijzigen'
Deze link geeft ook nog wat uitleg: Abonnement | Klantenservice | Ziggo
Succes!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wil je dat met of zonder Ziggo Go app / Ziggo Go TV mogelijkheid?
Zonder Ziggo Go app. Alleen internet.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Han2
Ik heb je abonnement gelijk aangepast naar Internet Only! Je krijgt hier nog een bevestiging van per mail.
Wist je dat je zelf je pakket kunt aanpassen in MijnZiggo? Wil je alleen naar Internet Only, laat dan even een berichtje achter!
Zelf wijzigen, gaat als volgt:
1. Login op MijnZiggo
2. Ga naar 'Producten'
3. Klik op 'Pakket wijzigen'
Deze link geeft ook nog wat uitleg: Abonnement | Klantenservice | Ziggo
Succes!
bedankt
@Carlien Ik kan dat nergens vinden in Mijn Ziggo.
Ik kan alleen TV wijzigen en internet wijzigen en producten bijbestellen, maar geen Internet Only vinden.
Ik zie het inderdaad @Bert Scherp van jou! Ik pas mijn bericht even een beetje aan!
Ik heb nog geen e-mail ontvangen van de bevestiging van de pakketwijziging.
Dag @Han2, dit is wel erg typisch en duurt veel te lang!
Ik ga alles voor je checken en ik heb nog wel één vraag. Wilde je Internet Only mét Ziggo GO of zonder?
Internet Max mét Ziggo GO: €71,00
Internet Max zónder Ziggo GO: €64.00
Bedankt alvast voor je reactie!
Graag zonder Ziggo go
Bedankt voor je vlotte reactie, bij deze heb ik de bestelling voor je geplaatst. De bevestiging volgt binnen 24 uur maar is doorgaans binnen één uur al ontvangen.
Je ontvangt een retourdoos voor de mediabox, alle informatie over het terug sturen vind je terug in de mail.
Een goed weekend!
Ik wil ook graag Internet Only. Waar kan ik dat wijzigen?
Deze instructie werkt niet meer.
@JacquesdeWitgeef even aan welk pakket je wil, lite/start/start xxl/elite mét of zonder ziggoGO. een moderator kan dit in orde maken
Goedemorgen @JacquesdeWit, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Zoals @Gio2903 al aangeeft, hoor ik graag van je welk internetpakket je wil en of je eventueel nog Ziggo Go wil gebruiken. Ik pas het dan voor je aan.
Hoi Marco,
Graag start met go erbij.
Veel groeten,
Jacques
Hi @JacquesdeWit
Dat kan geregeld worden. De prijs van Internet Start met Ziggo GO is € 55,- per maand. Ik zie dat je op dit moment ook enkele koopsmartcards actief hebt staan. Deze komen bij de wijziging te vervallen en kunnen naderhand ook niet meer geheractiveerd worden. Hiervan wil ik je wel even op de hoogte stellen voordat ik de aanpassing in orde maak. Wil je dat ik het pakket voor je aanpas?
Dat is prima. Veel groeten en dank! Jacques
Ah, top dat je zo snel reageert! Bij deze heb ik de wijziging voor je in orde gemaakt @JacquesdeWit. De bevestiging volgt nog per e-mail en de aanpassing is binnen 24 uur verwerkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.