Ik wil min pakket wijzigen zodat ik meer internet heb alleen nu krijg ik steeds de fout melding dat de pagina niet te vinden is wanneer ik op wijzig pakket klik.
Weet iemand waarom dit is? ik wil graag mn pakket wijzigen maar helaas..
Opgelost! Ga naar oplossing.
@VANVEEN86 Sorry voor de late reactie! Ik heb je privebericht ontvangen en het pakket voor je aangepast naar Internet Complete en TV Start (zonder Bellen). Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Omdat Mijn Ziggo bij een aantal klanten niet juist werkt.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @VANVEEN86 en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend balen dat het niet lukt om het pakket te wijzigen! Kun je aangeven naar welk pakket je het graag aangepast wilt hebben? Zorg er ook voor dat je postcode en huisnummer in je profielgegevens staan. We kijken dan graag wat we voor je kunnen doen.
Modem resetten ✏️ 📌 📎 . Zelfde probleem gehad vandaag.
Volgens Apple Support zou het met DNS te maken kunnen hebben gehad.
ik zou graag het internet veranderen naar complete in plaats van start.
@Dexterity schreef:
Modem resetten ✏️ 📌 📎 . Zelfde probleem gehad vandaag.
Volgens Apple Support zou het met DNS te maken kunnen hebben gehad.
@Dexterity Dit is een bekend probleem wat mogelijk opgelost kan worden door een kleine wijziging in het abonnement.
Bij een aantal mensen hielp het door 1 gratis film kijken toe te voegen aan het abonnement.
Niet bij iedereen kan het probleem opgelost worden, Ziggo heeft het in onderzoek.
@VANVEEN86 Duidelijk! Zou je jouw profielgegevens willen aanvullen met je huisnummer? Stuur mij daarnaast een privebericht met daarin je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter verificatie. Je stuurt mij een privebericht door op "Berichten" te drukken bovenop deze pagina. Kies vervolgens voor "Opstellen" (oranje/wit symbool met kladblok) en vervolgens vul je bij "Verzenden naar" mijn naam. Vul daarna het bericht verder in met de gevraagde gegevens, zodra ik je bericht ontvangen heb kan ik het pakket voor je aanpassen.
ik heb een prive bericht gestuurd!
Ik wil mijn internet pakket wijzigen van start naar complete alleen ik kan dit niet via mijn ziggo want ik krijg dan pagina niet gevonden. Ik heb hier eerder contact voor opgenomen en toen werd gevraagd of ik een berichtje wilde sturen, nu zijn we bijna een week verder zonder vooruitgang. Kan iemand mij hiermee helpen aub.
Blijf SVP in je eerdere topic reageren, dat wordt opgepakt als er iets in gemeld wordt.
Een nieuw topic komt onderop de stapel.
@VANVEEN86 Sorry voor de late reactie! Ik heb je privebericht ontvangen en het pakket voor je aangepast naar Internet Complete en TV Start (zonder Bellen). Laat je het weten als wij verder nog iets voor je kunnen doen?
Waardeloos nog steeds niet mogelijk online je pakket te wijzigen, waardeloze service en gauw overstappen naar glasvezel, arrogante bende.
@Mark1631965 Dat is of je hebt een oud abonnement of je hebt een telefoonblokkade aanstaan of het heeft te maken met de storing in Mijn Ziggo.
De helpdesk of Ziggo moderators kunnen je abonnement wijzigen naar je wensen.
In Mijn Ziggo zijn maar een paar opties mogelijk om je abonnement in te wijzigen, Ziggo moderators hebben veel meer mogelijkheden.
Beste Bert, bedankt voor je antwoord maar alle drie aangegeven redenen zijn alle drie geen goede redenen om dit langslepende gedraai en onkunde aangaande online aanpassen van abonnementen te verklaren en getuigd in een tijd als deze als armoedig om het via een moderator/klantenservice te regelen.
@Mark1631965 Ik heb nooit redenen beschreven om ook maar iets te verklaren, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Ik omschreef de huidige bestaande situatie en de huidige bekende oorzaken waarom het nu niet werkt en geef je info hoe je daaromheen kunt werken, niet meer en niet minder.
"Dat is of je hebt een oud abonnement of je hebt een telefoonblokkade aanstaan of het heeft te maken met de storing in Mijn Ziggo."
Huh? Vervang dat door reden of oorzaak en je geeft er drie.
Maar bedankt ik neem contact op met Ziggo.
@Mark1631965 ik snap dat het zuur en irritant is hoor. Wij balen er ook van. Het heeft met bepaalde profielen te maken, wat nogal een langlopend issue is. Sorry daarvoor.
Als je wil dat wij één en ander aanpassen, trek dan gerust aan de bel. We helpen je graag!
Jacob bedankt voor je antwoord.
We willen Volop bellen eraf gooien omdat we dit niet meer gebruiken zoals we het voor heen gebruikte.
De telefoonlijn blijft toch gewoon behouden toch en alleen de belprijzen gaan toch omhoog?
@Mark1631965 Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en Volop Bellen voor jou is stopgezet. De vaste lijn blijft inderdaad wel gewoon behouden, maar na de opzegging van Volop Bellen ga je betalen voor het verbruik wat je pleegt. De tarieven vind je op deze pagina.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.