1
Vraag
2
Reageer en help mee
WillieStorm

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket aanpassen - geen digitale tv meer

Hallo
Ik heb een all in one pakket en nu wil ik alleen internet en telefonie,geen tv meer.
Is dat mogelijk?
of moet ik naar een andere leverancier.
alvast bedankt
8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U kunt uw abonnement aan laten passen door digitale TV te verwijderen. U heeft echter altijd een kabelaansluiting nodig en daarbij behoort het abonnement Kabel TV. Ik meen dat dat €18.70 per maand kost. Bel de helpdesk of regel het via www.ziggo.nl/chat.
WillieStorm
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je Jan
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, WillieStorm. Is het allemaal gelukt met je abonnement?
WillieStorm
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Michael.
Nog niet.
Als ik geen tv meer heb,moet ik toch de Horizon media box houden,neem ik aan want ik heb thuisnetwerk ingesteld via de media box,toch?
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
WillieStorm

Bij alle abonnementen die je bij Ziggo kunt afsluiten kun je op zijn minst
het digitale Kabel-TV pakket gebruiken.
Zie Zonder SmartCard (Kabel-TV) wat dat pakket te bieden heeft.
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Dat geldt dus ook voor de Internet abonnementen van Ziggo.
Is inclusief Kabel-TV, maar er zit helaas geen telefonie bij.

Voor details zie:
https://www.ziggo.nl/pakketten

Ik begrijp dat er nog een extra complicatie is.
Je gebruikt je MediaBox XL kennelijk ook als Modem/Router.
Is dat zo?

Zo ja.
Wat je zou kunnen doen is het laagste TV-Pakket van alles-in-1 nemen & dat combineren met de gewenste internetsnelheid + telefonie.
Je moet de MediaBox XL dan inleveren en je krijgt er een ConnectBox Modem/Router + Humax MediaBox voor terug.

Zo nee.
Dan idem, maar je kunt de bestaande aparte Ziggo/Modem Router blijven gebruiken, tenzij het een oudje is, dat ongeschikt is voor de snelheid die je kiest of dat op verzoek in aanmerking komt voor vervanging. Dan komt er ook een ConnectBox.

Het kan zijn dat er speciale arrangementen bestaan die niet op de Ziggo Site staan vermeld. Daar weet ik niks van, Michael Ziggo des te meer.

Gr Han
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als aanvulling op hanh, wanneer je nu de Mediabox XL gebruikt als modem en je gaat van TV pakket wisselen, dan krijg je gewoon een los modem 🙂 Dus die Mediabox XL gaat je niet in de weg zitten. Je kunt dan op deze pagina het pakket kiezen dat je wilt. Zet dan het vinkje bij Interactieve TV uit.

Laatste aanvulling, wanneer je de Mediabox XL gebruikt als modem en je kiest toch voor digitale TV, TV Start, dan krijg je geen Humax ontvanger, aangezien die alleen in voormalig Ziggo gebied werkt voor alle zenders. Je kunt dan kiezen voor een CI+ module of je krijgt een andere mediabox, maar het is dus gewoon mogelijk om interactieve TV uit te zetten, scheelt weer in de prijs 🙂
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Evert Ja, ik dacht ook nog aan het verschil tussen fUPC en fZiggo, maar liet dat weg.
Al met al is het een behoorlijk ingewikkeld verhaal. Gelukkig dat jij het compleet maakt.
Die Internetabonnementen zonder Telefonie zijn toch wel zo gepositioneerd dat je 'zachtjes' richting alles-in-1 wordt geduwd.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
WillieStorm. Het is alweer een flinke tijd stil hier. Is het allemaal nog gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic