marthine

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Pace Box > Media Box XL ?

Ik heb een startpakket Kabel TV met PACE box, waar ik niet tevreden over ben ivm beperkte mogelijkheden en storingen en vaak geen OnDemand vrnl in weekend. 

Voor i'net heb ik andere provider XS4all en supertevreden.  Ivm nwe TV wilde ik Media XL TV Complete afsluiten tegen hogere kosten.  Dit kon 2 jaar geleden nog wel, maar nu ben ik verplicht om all-in-one incl I'net via Ziggo af te nemen.  Ik ben heel boos en van plan om te vertrekken bij Ziggo.  Wie heeft dezelfde ervaring en evtl. oplossing.

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Heeft u de helpdesk hiervoor al benaderd? Staan uw adresgegevens in uw profiel?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

Goedemorgen @marthine en welkom op de Community,

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum! Ik begrijp uit je bericht dat je graag een digitale ontvanger wilt die meer mogelijkheden heeft dan de Pace mediabox. Dit kan inderdaad met een Ziggo Mediabox XL.
 
Met de wijzigingen van onze productportfolio's wordt de Ziggo Mediabox XL of Next alleen aangeboden als hier ook minimaal ook internet bij wordt afgenomen. Een los TV Start abonnement wordt momenteel alleen nog maar aangeboden met een CI Plus module. 

Bij TV Start en Internet Start (Zonder bellen)a € 53,50 per maand krijg je bijvoorbeeld al een Ziggo Mediabox XL in bruikleen. Op deze pagina kun je zien met welke pakketcombinaties je een Ziggo Mediabox XL of Next in bruikleen krijgt. Als je het huidige pakket upgrade naar TV Start/Complete/Max met Internet dan kun je kiezen voor een half jaar korting of 3 gratis Smart Wifiboosters. Hoewel ik snap dat je op dit moment tevreden bent over jouw huidige internetaanbieder zou je de pakketcombinaties + voordelen nog eens naast elkaar kunnen zetten en op basis daarvan je keuze maken.

Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt of wanneer wij je verder ergens mee kunnen helpen. 

marthine
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hartelijk dank en zojuist uitgebreid gereageerd maar krijg het bericht er niet uit.  Zojuist overgestapt naar XS4all en kom nog goedkoper uit dan bij ZIGGO.  Startpakket is zonder opname/pauzeren mediabox en zou uitkomen op 84,90€ incl bellen en beveiliging.  Bij XS4all 79€ na 1 jaar.  Geen gedoe met modem etc. 

Na zovele frustraties met ZIGGO wil ik nu rust op mijn oude dag.  Nogmaals dank voor meedenken. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

Goedemorgen Marthine,

Jammer dat het niet gelukt is met het versturen van je bericht.
Eigenlijk ben ik nog wel benieuwd naar welke pakketten je precies gekeken hebt bij het maken van de prijsvergelijking. We hebben namelijk een breed scala aan pakket mogelijkheden vanaf TV Start tot TV Max i.c.m. Intenret Start tot Max. https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen 

Met TV Max Next en Internet Start zou je bijvoorbeeld al de Mediabox Next krijgen en 50 Mbit internet voor €75,90 per maand en zonder bellen € 73,90. Heb je Ik begrijp uit je verhaal dat je al de keuze hebt gemaakt om over te stappen naar XS4All. 

Mochten wij je toch nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag.

Nog een prettige dag gewenst!

Groeten,
Paul 

Uitgelicht topic