1
Vraag
2
Reageer en help mee
Maxim.

Level 6
  • 82Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Overstappen?

Ik overweeg over te stappen naar een andere provider.

Ik ben al vele jaren klant bij ziggo en betaal al heel lang een flinke prijs voor mijn abonnement Internet Complete en TV Complete NextI met volop bellen €81,45 en heb ook een Vodafoon abonnement waardoor ik ook Movies & Series L ontvang.

Heb aan gegeven dat ik dit veel te hoog vindt en ben daarna  gebeld waarin ze mij een korting voor 3 maanden aanboden van €39,95.

Ik zou dit overwegen heb ik gezegd maar inmiddels heb ik gezien dat aan nieuwe klanten voor het zelfde abonnement ook een  korting wordt gegeven van €39,95 maar dan voor 6 maanden ipv 3 maanden.

Wil best klant blijven maar dan zullen ze het aanbod toch echt moeten heroverwegen.

Heb nooit een korting bedongen dus dit mag toch wel een reden te meer zijn voor een betere korting.

 

Maar wat nu als ik  akkoord gaat met een dergelijke korting.
Ik las nl. dat iemand ook een korting had gekregen, hiermee akkoord was gegaan en dat hij later een extra zender pakket had toegevoegd en direct werd  zijn korting ingetrokken.

Stel dat ik dus ook een dergelijke korting zou krijgen betekent dit dan dat je geen extra pakket meer kan toevoegen zonder je korting te verspelen.

 

Moet je dan eerst een extra pakket kiezen, en wordt de prijs van het abonnement  dus nog veel hoger wat ik juist niet wil en dan gaan onderhandelen over een korting met het risico dat er geen of te weinig korting wordt gegeven.

Dan weet ik wel gelijk  helemaal zeker dat ik geen klant meer blijf.

Dus wat is verstandig.

 

 

2 Reacties 2
Maxim.
Topicstarter
Level 6
  • 82Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@Lycke Ziggo

Wellicht kun je mij verder helpen.
Ik overweeg over te stappen naar een andere provider.

Ik ben al vele jaren klant bij ziggo en betaal al heel lang een flinke prijs voor mijn abonnement Internet Complete en TV Complete NextI met volop bellen €81,45 en heb ook een Vodafoon abonnement waardoor ik ook Movies & Series L ontvang.

Heb aan gegeven dat ik dit veel te hoog vindt en ben daarna  gebeld waarin ze mij een korting voor 3 maanden aanboden van €39,95.

Ik zou dit overwegen heb ik gezegd maar inmiddels heb ik gezien dat aan nieuwe klanten voor het zelfde abonnement ook een  korting wordt gegeven van €39,95 maar dan voor 6 maanden ipv 3 maanden.

Wil best klant blijven maar dan zullen ze het aanbod toch echt moeten heroverwegen.

Heb nooit een korting bedongen dus dit mag toch wel een reden te meer zijn voor een betere korting.

 

Maar wat nu als ik  akkoord gaat met een dergelijke korting.
Ik las nl. dat iemand ook een korting had gekregen, hiermee akkoord was gegaan en dat hij later een extra zender pakket had toegevoegd en direct werd  zijn korting ingetrokken.

Stel dat ik dus ook een dergelijke korting zou krijgen betekent dit dan dat je geen extra pakket meer kan toevoegen zonder je korting te verspelen.

 

Moet je dan eerst een extra pakket kiezen, en wordt de prijs van het abonnement  dus nog veel hoger wat ik juist niet wil en dan gaan onderhandelen over een korting met het risico dat er geen of te weinig korting wordt gegeven.

Dan weet ik wel gelijk  helemaal zeker dat ik geen klant meer blijf.

Dus wat is verstandig.

Vast bedankt.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @JCvanderMeer en welkom op de Community,

Ontzettend jammer dat je omwille van de pakketprijs overweegt over te stappen naar een andere provider. Helaas kan ik zelf geen korting geven op abonnementen. 
Maar wat je wel zou kunnen doen is contact op nemen met het nummer 0900-1884 (afdeling verkoop in het keuzemenu).Een van mijn collega's van de afdeling verkoop
kijkt dan graag wat hij of zij voor jou als vaste klant kan doen qua kortingsacties. 

Laat het maar weten als je hierover verder nog vragen hebt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic