Ik overweeg over te stappen naar een andere provider.
Ik ben al vele jaren klant bij ziggo en betaal al heel lang een flinke prijs voor mijn abonnement Internet Complete en TV Complete NextI met volop bellen €81,45 en heb ook een Vodafoon abonnement waardoor ik ook Movies & Series L ontvang.
Heb aan gegeven dat ik dit veel te hoog vindt en ben daarna gebeld waarin ze mij een korting voor 3 maanden aanboden van €39,95.
Ik zou dit overwegen heb ik gezegd maar inmiddels heb ik gezien dat aan nieuwe klanten voor het zelfde abonnement ook een korting wordt gegeven van €39,95 maar dan voor 6 maanden ipv 3 maanden.
Wil best klant blijven maar dan zullen ze het aanbod toch echt moeten heroverwegen.
Heb nooit een korting bedongen dus dit mag toch wel een reden te meer zijn voor een betere korting.
Maar wat nu als ik akkoord gaat met een dergelijke korting.
Ik las nl. dat iemand ook een korting had gekregen, hiermee akkoord was gegaan en dat hij later een extra zender pakket had toegevoegd en direct werd zijn korting ingetrokken.
Stel dat ik dus ook een dergelijke korting zou krijgen betekent dit dan dat je geen extra pakket meer kan toevoegen zonder je korting te verspelen.
Moet je dan eerst een extra pakket kiezen, en wordt de prijs van het abonnement dus nog veel hoger wat ik juist niet wil en dan gaan onderhandelen over een korting met het risico dat er geen of te weinig korting wordt gegeven.
Dan weet ik wel gelijk helemaal zeker dat ik geen klant meer blijf.
Dus wat is verstandig.