Beste Leden,
Hoe kan ik het beste overstappen van zakelijk naar privé en dus een nieuw abonnement aangaan voor minimaal een jaar en dus ook een jaar korting toch?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stel je vraag direct aan onze Ziggo Zakelijk collega's en regel al je wijzigingen.
Door contact op te nemen met de Zakelijke klantenservice van Ziggo, https://www.ziggo.nl/zakelijk/contact.
https://www.ziggo.nl/zakelijk/abonnement-wijzigen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geen idee of dat lukt, want je gebruikt waarschijnlijk hetzelfde adres.
Door contact op te nemen met de Zakelijke klantenservice van Ziggo, https://www.ziggo.nl/zakelijk/contact.
https://www.ziggo.nl/zakelijk/abonnement-wijzigen
@Andre 57 schreef: dus ook een jaar korting toch?
Nee toch?
Ik zie nergens dat je gebruik kan maken.
Er wordt alleen over een ziggo abonnement geschreven.
https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/voorwaarden/20221121-Actievoorwaarden.pdf
Actievoorwaarden: Stap over naar Ziggo en ontvang 12 maanden 50% korting
op je abonnement
Nieuwe Ziggo Internetklanten ontvangen de eerste 12 maanden 50% korting op
een Internet & TV of Alles-in-1-pakket naar keuze.
Kies je voor Internet Only dan ontvang je de eerste 6 maanden 50% korting op je
abonnement
Aanvullend
• Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe internetklanten van Ziggo.
• Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo.
• Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen
gebruik maken van het actieaanbod
Actievoorwaarden: Stap over naar Ziggo en ontvang 12 maanden 50% korting
op je abonnement
Nieuwe Ziggo Internetklanten ontvangen de eerste 12 maanden 50% korting op
een Internet & TV of Alles-in-1-pakket naar keuze.
Kies je voor Internet Only dan ontvang je de eerste 6 maanden 50% korting op je
abonnement
Aanvullend
• Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe internetklanten van Ziggo.
• Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo.
• Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen
gebruik maken van het actieaanbod.
• Na de eerste 12 maanden (of 6 maanden bij Internet Only) betaal je de reguliere
abonnementsprijs per maand
• Nieuwe klanten betalen geen eenmalige activatiekosten van € 19,95
• Als je gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in met een
minimumduur van een jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks
opzegbaar.
• Je mag alleen gebruik maken van deze actie als je hier nog niet eerder gebruik van
hebt gemaakt.
• Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct
te beëindigen en/of aan te passen.
• Door deelname aan deze actie verklaar je bekend te zijn met deze actievoorwaarden.
• Je kunt gebruik maken van deze actie van 21 november t/m 28 november 2022
Gewoon gratis nummer 1200 bellen en kiezen voor de zakelijk afdeling of laat je doorverbinden met deze afdeling. Opzeggen van zakelijk naar privé (particulier) kan pas in de laatste 90 dagen (volgens mijn weten wettelijk) dat je abonnement van zakelijk nog geldig is.
Daar vragen om je zakelijk abonnement over te laten zetten naar particulier met ingang van de datum dat je zakelijke abonnement verlopen is.
Let op: je krijgt een email ter bevestiging die je heel goed moet lezen.
Bij mij hadden ze een mooi pakket voorstel en de prijs aantrekkelijk.
Het kwam later naar voren dat het hier toch om een zakelijk abonnement ging wat niet echt duidelijk was in de email, dus ook de kleine lettertjes lezen.
Dus leuke aanbieding, maar wel ex-BTW, dus toch niet zo'n leuke aanbieding als je de BTW er bij op moet tellen.
Dus lees goed, want als je op akkoord hebt geklikt zit je er minimaal een jaar aan vast omdat het zakelijk is en er dan geen opzegtermijn is zoals wel het geval is bij particuliere zaken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.