1
Vraag
2
Reageer en help mee
Juliet

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen op internet only zonder tv erbij

Hallo allemaal,

graag zou ik hulp krijgen bij mijn overstap naar een internet only abbonement.

in mijn account kan ik dit niet wijzigen en blijft er tv bij staan.

graag wil ik overstappen naar internet only, omdat er hier nooit tv wordt gekeken alleen maar streamings diensten.

alvast bedankt!

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

Wil je wel of geen gebruik kunnen maken van Ziggo Go app / Ziggo Go TV ???

Kost € 6,50 meer dan internet only zonder Ziggo Go.

Welke internet only wens je? 100 200 400 1000 Mbit/s?

Juliet
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil geen gebruik maken van Ziggo go app/ Ziggo Go tv.

Internet only de 400 Mbit/s dat heb ik nu ook.

Bedankt voor de snelle reactie!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7996Posts
  • 2377Oplossingen
  • 3879Likes

Hi @Juliet, goedemiddag en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Op dit moment kan je abonnement niet worden omgezet naar Internet Only zonder Ziggo GO, omdat je op dit moment een jaarcontract hebt voor jouw abonnement tot en met 1 december 2024. Er is sprake van een nieuw abonnement waarbij een korting van 9 maanden 50% korting is gegeven, waardoor er ook een contract van 12 maanden is aangegaan. Binnen dit jaar kan je geen onderdelen van je abonnement (zoals Digitale TV) opzeggen. 

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@Cecilia  schreef:

Hi @Juliet, goedemiddag en welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Op dit moment kan je abonnement niet worden omgezet naar Internet Only zonder Ziggo GO, omdat je op dit moment een jaarcontract hebt voor jouw abonnement tot en met 1 december 2024. Er is sprake van een nieuw abonnement waarbij een korting van 9 maanden 50% korting is gegeven, waardoor er ook een contract van 12 maanden is aangegaan. Binnen dit jaar kan je geen onderdelen van je abonnement (zoals Digitale TV) opzeggen. 

maar wel verlagen toch tot bijv tv start laagste mogelijkheid/vorm/tier 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7996Posts
  • 2377Oplossingen
  • 3879Likes

@MR_CHIP Dat zou in deze situatie meer dan zonde zijn, omdat de korting dan komt te vervallen en de TS hier nog wel een flinke periode recht op heeft 😉  

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@Cecilia  schreef:

@MR_CHIP Dat zou in deze situatie meer dan zonde zijn, omdat de korting dan komt te vervallen en de TS hier nog wel een flinke periode recht op heeft 😉  

ah de korting is natuurlijk op alles bij elkaar en zodra je iets wijzigt is de korting al weg dacht dat dat alleen gold voor het opzeggen van een onderdeel 

RoBink

Level 6
  • 94Posts
  • 5Oplossingen
  • 37Likes

@Cecilia zou je eens kunnen kijken hoe dat bij mijn abonnement in elkaar steekt? 

ik heb vorig jaar een nieuw contract afgesloten met een kortingsactie via de afdeling retentie.  De kortingsperiode is inmiddels afgelopen en betaal nu de volle 64,50 voor internet complete met ziggo go, maar mijn contract loopt tot 1 juli.

als ik mijn abonnement bijvoorbeeld per 1 maart of 1 april (ik hou altijd ervan om een willekeurig abonnement per de eerste van een maand te laten ingaan) wil downgraden naar xxl van 400/40 zonder go, kan dat zonder consequenties? Loopt het dan door tot 1 juli en vervolgens een flexibel contract? Of ga ik dan gelijk per 1 maart of 1 april weer een nieuw jaarcontract van 12 maanden aan?

Wat worden in mijn geval dan de kosten van xxl 400/40 zonder ziggo go?

bij voorbaat dank voor de reactie 

MR_CHIP

Level 19
  • 11269Posts
  • 130Oplossingen
  • 3911Likes

@RoBink  schreef:

@Cecilia zou je eens kunnen kijken hoe dat bij mijn abonnement in elkaar steekt? 

ik heb vorig jaar een nieuw contract afgesloten met een kortingsactie via de afdeling retentie.  De kortingsperiode is inmiddels afgelopen en betaal nu de volle 64,50 voor internet complete met ziggo go, maar mijn contract loopt tot 1 juli.

als ik mijn abonnement bijvoorbeeld per 1 maart of 1 april (ik hou altijd ervan om een willekeurig abonnement per de eerste van een maand te laten ingaan) wil downgraden naar xxl van 400/40 zonder go, kan dat zonder consequenties? Loopt het dan door tot 1 juli en vervolgens een flexibel contract? Of ga ik dan gelijk per 1 maart of 1 april weer een nieuw jaarcontract van 12 maanden aan?

Wat worden in mijn geval dan de kosten van xxl 400/40 zonder ziggo go?

bij voorbaat dank voor de reactie 

je kan altijd nog een keer bellen voor korting en daarbij ook bespreken welk pakket je wilt 

ga ik binnenkort ook weer eens doen

hoogste korting was 6 maanden 20 euro korting + 1 jaar gratis film 1 

Gio2903

Level 17
  • 3085Posts
  • 160Oplossingen
  • 2192Likes

@RoBink 

https://www.ziggo.nl/tarieven/internet

de kosten van ziggo go zijn 6,50 daar bovenop

je zit niet aan een nieuw jaarcontract vast, tenzij je akkoord gaat met een bepaalde korting

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic