1
Vraag
2
Reageer en help mee
erwin_wijnands

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen of niet

Hoi,

 

Ik ben sterk aan het twijfelen tussen de verschillende aanbieders van F1. 

Als ik overstap naar KPN krijg ik 9 maanden gratis ViaPlay. 

Als ik bij Ziggo blijf kost me dit € 9,99 per maand en de eerste 4 maanden 50% korting.

 

Als ik een F1tv Pro abonnement neem krijg ik voor een lager bedrag aanzienlijk meer te zien.

https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL Dit kost me namelijk € 64.99 per jaar.

 

Wat kan Ziggo mij bieden om mij te overtuigen om klant te blijven?

Tot nu toe zie ik alleen maar een berg kosten om F1 bij Ziggo te kunnen kijken!

 

Ik hoor graag advies.

 

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Maar als je over stapt alleen voor de Formule1 kan je net zo goed F1 TV Pro nemen, kost je € 5,50 per maand, met Viaplay krijg je niet alleen Formule1, je krijgt ook de ander Sport Tennis en Duits voetbal en ook een Content aan Films. Als je dat wilt prima bij Viaplay KPN is de eerste 9 maanden gratis daarna betaal je € 13,99 als bij Ziggo.

Wij hebben gekozen om nog even te wachten want er komt ook nog een Lineair kanaal bij Ziggo uit, wat deze gaat doen. En ja voor 28 februari is de deadline.

 

Bedenk het volgende

 

- Wil je alleen de F1

- Wil je de F1 en complete content van Viaplay Sport en Films uitleg Streamwijzer 

- Wil je voor € 5,50 of € 64,99 zie F1 TV Pro 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er zijn maar twee aanbieders van de F1, Nent met Viaplay en de F1 organisatie zelf met F1 TV(pro) de providers zijn enkel tussenpersoon.

 

@Dave! 

Het lineaire kanaal is zover nu bekend puur en alleen voor de live uitzending van de races verder niet. De rest van de week alleen herhalingen, dus in mijn ogen nutteloos. En alleen beschikbaar als je bij de provider zelf Viaplay besteld. 

 

@erwin_wijnands kijk ook verder dan de F1, wat neem je nu af bij Ziggo op internet gebied kan KPN je dat ook bieden en tegen welke kosten.

 

Op termijn zal KPN goedkoper kunnen zijn als je ook een mobiel abonnement daar afneemt. Dan kan Viaplay €13,95 - €5,00 entertainment korting is € 8,95 per maand gaan kosten. 

 

Wat voordeliger is zal mede bepaald worden door de nu afgenomen Internetsnelheid. Kortom kijk bij een beslissing naar het totaal plaatje en met name wat gaat alles zonder de kortingen kosten.

avanhien

Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Wij zijn ook aan het nadenken over wat te doen als ons contract bij Ziggo afloopt. We hebben ESPN en willen ook Viaplay.

Als ik ga berekenen wat een jaar bij KPN of Ziggo gaat kosten komt KPN er ruim als goedkoopste naar voren.

Ben bang dat Ziggo je geen goede aanbieding gaat doen, had ook al contact gehad met hun en ze konden niets voor ons betekenen.

Pas als je het abonnement gaat beëindigen willen ze soms een leuke aanbieding doen, helaas zijn ze dan bij ons aan het verkeerde adres.

Als het nu niet kan, dan hebben ze pech.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic