goedemiddag allen
Ik ben nog in het bezit van een oud pakket (alles in 1 basis) waarvan de internetsnelheid niet aangepast kan worden en dit wel graag wil
Op zich geen punt, maar als ik ga upgraden wat gebeurd en dan met mijn huidige (tv) netwerk?
ik heb nog 2 kaarten, een CI+ module en een samsung decoder en eigenlijk wil ik dit zo houden
hoor het graag
gr
rob
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super! Ik ben er gelijk in gedoken! De CI+ module en de Samsung Mediabox kun je gewoon blijven gebruiken als je het pakket omzet. Je kunt maximaal 5 digitale apparaten geactiveerd hebben onder 1 account. De apparaten die jij momenteel gebruikt zijn inmiddels eigendom geworden en blijven gewoon onder je abonnement geactiveerd staan.
Bij de omzetting naar een nieuwe abonnement ontvang je van ons een apparaat in bruikleen (welke dit wordt is afhankelijk van het pakket dat gekozen wordt).
De situatie was anders geweest als je momenteel al 5 digitale apparaten actief had gehad. Bij de omzetting zou er dan 1 vervallen waarvoor het apparaat in bruikleen dan voor in de plaats komt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @robfaber66,
Allereerst welkom op de Community! 🙂 Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag!
Begrijpelijk dat je benieuwd bent wat er exact gaan veranderen als je het huidige pakket wijzigt.
Ik kijk graag met je mee! Zou je in je profiel je postcode en huisnummer kunnen aanvullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en je voorzien van volledige informatie. 🙂
Ingevuld??
Super! Ik ben er gelijk in gedoken! De CI+ module en de Samsung Mediabox kun je gewoon blijven gebruiken als je het pakket omzet. Je kunt maximaal 5 digitale apparaten geactiveerd hebben onder 1 account. De apparaten die jij momenteel gebruikt zijn inmiddels eigendom geworden en blijven gewoon onder je abonnement geactiveerd staan.
Bij de omzetting naar een nieuwe abonnement ontvang je van ons een apparaat in bruikleen (welke dit wordt is afhankelijk van het pakket dat gekozen wordt).
De situatie was anders geweest als je momenteel al 5 digitale apparaten actief had gehad. Bij de omzetting zou er dan 1 vervallen waarvoor het apparaat in bruikleen dan voor in de plaats komt.
ok, prima, even samenvattend…
ik heb een Ci+ module met een kaart in mijn tv beneden, 1 samsung decoder boven met een kaart en nog een losse module, en deze kaarten en modules blijven actief
Als ik overstap naar een zelf samenstellen pakket blijf ik dit dus houden?
Dus eigenlijk hoeft ik geen apparatuur extra te bestellen bij het overstappen, zie ik dit goed ?
gr
Rob
Hey @robfaber66 . Klopt! Alles blijft werken. Je krijgt dus enkel nog een extra module/mediabox (afhankelijk van je abonnement) in bruikleen in het abonnement er bij. Maar je huidige spullen blijven dus ook werken ^^.
Ik heb Ziggo een zelfde vraag gesteld. Wil mijn abonnement overzetten naar 1 van de huidige pakketten. Ook ik heb hardware die voldoet en heb dus geen behoefte aan mediabox en/of CI+ kaartje. Toch wil Ziggo die dan toesturen en belangrijker, mij voor laten betalen.
Slaat nergens op.
Lycke, dank je wel
Kan/moet ik dit via jou regelen of de officiële weg?
ik wil graag het basis tv pakket met losse CI+ module en internet Complete , tv start en vast bellen
hoor het graag
gr
Rob Faber
Hey @jzw . Wat is de reden dat je je abonnement wilt omzetten naar 1 van de huidige pakketten? :-). Je huidige abonnement komt qua inhoud en prijs overeen met een TV start en Internet Complete abonnement, met als uitzondering dat je nu geen mediabox of CI+ module in bruikleen hebt. Wil je dit wel, dan kan je het uiteraard aanpassen. Het enige wat je dan betaalt is 1 keer 19,95 voor het verzenden/activeren van de CI+ module of mediabox. Maar goed, als je deze niet hoeft, kan je natuurlijk gewoon je abonnement zo laten als het nu is en betaal je geen eenmalige kosten :-).
Ik wil mijn internetsnelheid verhogen ivm meer verbruikers in het huis
en aangezien er binnen mijn huidige abonnement geen snelheidsverhoging meer mogelijk is
dat is eigenlijk het enige...verder ben ik tevreden met wat ik heb
gr
rob
*** niet meer relevante info verwijderd ***
Ho. De teksten gaan nu door elkaar lopen ;-).
@robfaber66 . Ik ga je een privébericht sturen voor het aanpassen van je abonnement!
Prima
gr
rob
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.