1
Vraag
2
Reacties
Clavis

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Overstap service niet goed gegaan

Hallo allemaal,

 

halverwege November telefonisch abonnement bij Ziggo afgesloten met overstap service. (Tweak). Allemaal netjes geregeld, overstap datum 17-12-2021. Mijn huidige provider stopt dus al op 17-12 (morgen) met leveren, maar tot op heden nog geen apparatuur ontvangen.. kan iemand van Ziggo me uitleggen waarom dit misverstand heeft plaats gevonden? Ziggo geeft aan dat ik mijn oude provider moet bellen, maar die kunnen het abonnement helaas niet meer laten doorlopen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8183Posts
  • 2418Oplossingen
  • 4039Likes

Hoop doet leven @Clavis! Post NL staat vandaag tussen 12:05 en 14:05 voor de deur met jouw apparatuur! 🙂 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77368Posts
  • 5253Oplossingen
  • 22966Likes

Je hebt het over Tweak en over Ziggo.

Tweak is een glasvezel bedrijf en Ziggo een coax kabel bedrijf.

 

Heb je van Ziggo een antwoord gekregen wat er aan de hand is?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Clavis
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor uw reactie. Mijn huidige provider is Tweak, en ik ben over gestapt van Tweak naar Ziggo. Ziggo geeft aan dat ik mijn huidige provider moet bellen, of ze me wellicht nog een aantal dagen als klant kunnen houden. Tweak kan dit niet meer aanpassen, dus dat lukt niet meer helaas. Verder zeggen ze dat ik binnenkort een track en trace krijg, maar weten niet precies wanneer. Komt er dus op neer dat de overstap service niet goed geregeld is. Tenminste zo ervaar ik het..

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 710Oplossingen
  • 2544Likes

Goedemorgen @Clavis

Zo verloopt een overstap ineens niet zo soepel. Dat is uiteraard niet wat je in gedachten had.

 

Bij gebruik van de overstapservice zijn er met providers onderling afspraken gemaakt. 1 van deze afspraken is dat ze het abonnement pas afsluiten zodra ons abonnement actief is. Hier zou Tweak zich dus ook aan moeten houden.

Onze levering staat gepland en zal binnen 3 dagen worden uitgevoerd door PostNL ( werkdagen )

Dit betekent dat ondanks dat je nog geen apparatuur hebt ontvangen, Tweak in de lucht moet blijven conform de afspraken.

Clavis
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Jamyla,

 

bedankt voor uw reactie. Tweak geeft aan ze niets voor me te kunnen doen. Op de laatste factuur staat ook levering t/m 17-12.

 

Kunnen jullie hier nog iets voor me betekenen?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5999Posts
  • 710Oplossingen
  • 2544Likes

Dat is niet netjes van hen @Clavis

Simpelweg betekent dit dat zij zich niet aan de voorwaarden van een overstapservice houden.

 

Helaas kan ik verder niets doen. De order staat al klaar voor levering en dat zal zo snel mogelijk worden verwerkt en bezorgd. Daarin kan ik helaas niets versnellen.

Het blijkt ook dat je geen Vodafone abonnement hebt, anders had ik daarin wat kunnen betekenen. Nu heb ik helaas geen opties meer 😞

Clavis
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor uw reactie! Denkt u dat de order vandaag verstuurd wordt? Zodat ik morgen de spullen ontvang? Uiteindelijk zou ik een paar dagen voor de overstap de spullen al ontvangen moeten hebben.. 

Laten we het hopen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8183Posts
  • 2418Oplossingen
  • 4039Likes

Hoop doet leven @Clavis! Post NL staat vandaag tussen 12:05 en 14:05 voor de deur met jouw apparatuur! 🙂 

Clavis
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alles toch goed gekomen 😁! Alles aangesloten en in orde. Bedankt voor de reacties!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8183Posts
  • 2418Oplossingen
  • 4039Likes

Fantastisch om te lezen @Clavis! Blij dat alles als een zonnetje draait. Heel veel plezier met onze diensten en mochten we in de toekomst wat voor je kunnen betekenen,dan weet je ons hier te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic