Ik ben overgestapt van kpn naar ziggo en mijn abonnement bij kpn zou door Ziggo opgezegd worden zodra de apparatuur zou werken. De apparatuur werkt nog helemaal niet (inmiddels al drie keer met de klantenservice gebeld) maar mijn abonnement bij kpn is wel stopgezet. Nu hebben we dus geen internet meer. Dat kan toch niet kloppen of wel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Barbarabecx en welkom op de Community,
Goed dat je hiermee aan de bel trekt d.m.v. dit forum! Ik begrijp dat de diensten na schakel nog niet werken via onze aansluiting. Zeker nu het abonnement bij je vorige provider al is stopgezet is dit natuurlijk ontzettend vervelend.
Ik heb daarom een afspraak ingepland met een storingsmonteur op 11 februari 2021 tussen 08:00 en 13: uur om te controleren waarom de diensten het nog niet doen.Helaas heb ik op dit moment geen eerdere planmogelijkheid.De afspraak is eventueel via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen.
Ik kan wel 50 Gb gratis data voor je regelen op het moment dat je Vodafone Mobiel hebt. Zodoende kun je toch internetten totdat de monteur langskomt.
Als je via een privébericht jouw telefoonnummer doorgeeft kan ik dit voor je regelen. Daarnaast heb je recht op een vergoeding voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kan ik regelen zodra alles werkt zoals het hoort.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
@Barbarabecx ik het jouw topic onder de aandacht gebracht van het moderatieteam.
Goedemiddag @Barbarabecx en welkom op de Community,
Goed dat je hiermee aan de bel trekt d.m.v. dit forum! Ik begrijp dat de diensten na schakel nog niet werken via onze aansluiting. Zeker nu het abonnement bij je vorige provider al is stopgezet is dit natuurlijk ontzettend vervelend.
Ik heb daarom een afspraak ingepland met een storingsmonteur op 11 februari 2021 tussen 08:00 en 13: uur om te controleren waarom de diensten het nog niet doen.Helaas heb ik op dit moment geen eerdere planmogelijkheid.De afspraak is eventueel via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken te wijzigen.
Ik kan wel 50 Gb gratis data voor je regelen op het moment dat je Vodafone Mobiel hebt. Zodoende kun je toch internetten totdat de monteur langskomt.
Als je via een privébericht jouw telefoonnummer doorgeeft kan ik dit voor je regelen. Daarnaast heb je recht op een vergoeding voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kan ik regelen zodra alles werkt zoals het hoort.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.