1
Vraag
2
Reacties
PMBBBF

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap gemaakt nu al spijt!

Allereerst wil ik mijn tevredenheid over ziggo doorgeven. 

Al jaar en dag (ruim 15 Jaar) klant geweest privé. Kan niet anders zeggen tot op de dag van vandaag TOP!

Vandaag de overstap gemaakt naar ziggo zakelijk. 

Mooi aanbod gekregen met een korting van jawel 5 euro per maand bij een driejarig contract. 

WOW(niet dus)! Ik had dus beter eigenlijk alles moeten opzeggen. En dan opnieuw een zakelijk contract moeten afsluiten. Want dan was ik een nieuwe klant geweest. En had ik dus 12 maanden lang 50% korting gehad.

Hierbij dus volledig mezelf in de vingers gesneden. En ik had van ziggo toch wel wat meer verwacht dan 5 euro korting per maand.

Bovendien krijg je dan ook nog ESPN 12 maanden gratis. Sorry maar hier zit ik niet op te wachten. Totaal geen voetbal liefhebber. Dus die mag ziggo van mij eigenlijk best houden. 

 

Ik hoop dat ziggo dit leest en alsnog een trouwe klant tegemoet komt ipv alleen 5 euro korting.

Zo niet zit ik de drie maar uit en is het daarna by by Ziggo na

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"WOW(niet dus)! Ik had dus beter eigenlijk alles moeten opzeggen."

Een nieuw contract op hetzelfde adres gaat niet lukken, als ik het goed begrepen heb.

Er moet minstens 6 maanden tussen zitten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"WOW(niet dus)! Ik had dus beter eigenlijk alles moeten opzeggen."

Een nieuw contract op hetzelfde adres gaat niet lukken, als ik het goed begrepen heb.

Er moet minstens 6 maanden tussen zitten.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien kan de afdeling retentie hier nog wat in doen, geen idee hoe dit zit met zakelijk alleen

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@PMBBBF Wanneer heb je de bevestigings mail van deze overstap ontvangen? Want je kan binnen 14 dagen na het ontvangen van de bevestiging mail nog afzien van de overstap.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/bestelling/annuleren-en-omruilen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DON PAPA Als een contract B2B is afgesloten, dan is er geen 14 dagen termijn, dat is er alleen ter bescherming van consumenten.

Ondernemers worden in staat geacht bedrijfsmatig / onderzoekend / planmatig te werk te gaan en te weten wat ze kopen en welke dienst ze afnemen tegen welke prijs.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Ik had even te snel gelezen, dacht dat hij van een zakelijk abonnement naar een particulier abonnement was overgestapt 

almodovaris

Level 11
  • 836Posts
  • 30Oplossingen
  • 40Likes

Je moet dit begrijpen: als met privé internet ga je collega emaillen op whatsappen, dat mag. Maar privé internet is niet bedoeld om commercieel te worden uitgebuit. Misschien wordt je niet meteen afgesloten als je het commercieel gebruikt, maar je hebt geen prioriteit wat betreft storingen en je hebt geen vergoeding voor misloopt zakken (voor derving van inkomsten). 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@almodovaris Je mag een consumenten abonnement zakelijk gebruiken, ik heb dat 10 jaar gedaan en ook bij de belastingdienst waren de kosten en BTW aftrekbaar.

Het kost minder en je krijgt minder, met dat geld kun je een basis pakket nemen bij een andere leverancier en dan heb je een directe backup als je heel afhankelijk bent van internet voor je zaken.

Want ook een losgetrokken kabel wordt kan dagen duren, ook voor zakelijk.

Inmiddels heeft Ziggo zakelijk ook daar een oplossing voor: Wifi Back-up standaard bij Ziggo Zakelijk Internet | Ziggo Zakelijk

 

"en je hebt geen vergoeding voor misloopt zakken (voor derving van inkomsten)."

Ik ken geen 1 zakelijke provider waar derving van inkomsten vergoed wordt bij een storing.

Heb jij een voorbeeld daarvan?

Want dat kan interessant zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic