1
Vraag
2
Reacties
arnodesiree

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap Ziggo

ik wilde graag overstap aanbod voor een alles in 1 pakket voor 6 tv,s
wat zou dit kosten ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De vrije digital zenders zijn niet interactief, maar te bekijken op onbeperkt aantal TV's.
Met een TV met DVB-C tuner zijn deze zenders te bekijken of met een zelf gekochte Humax mediabox.

2 Mediaboxen is mogelijk en nog een CI+ voor interactieve TV, mits je in oud-Ziggo gebied woont, in oud- UPC werkt iets anders.

De kosten zijn 1 maal abonnement voor onbeperkt aantal TV's.
https://www.ziggo.nl/pakketten
En/Of met een extra box of een CI+ module.

Voor meer specifieke informatie:
De producten bestel je snel en eenvoudig online. Direct online bestellen. Bel je liever? Bel 0900-0730 (normaal tarief)

Bekijk in context

10 Reacties 10
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Even los van een eventuele aanbieding van Ziggo, vrees ik dat het met 6 tv's deels niet verder zal komen dan de vrije zenders kijken. Dit vanwege de limiet op smartcards en bijbehorende decoders.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dat kunt u zelf hier bekijken. Het is afhankelijk van wat u wilt. U kunt voor maximaal 5 TV's een abonnement voor digitale TV afsluiten. Indien u voor bepaalde TV's alleen het, beperkte, Kabel TV abonnement wilt heeft u geen recht op een gratis digitale tuner in bruikleen als het analoge TV aanbod wordt beëindig en uw TV's niet geschikt zijn voor digitale ontvangst.
De prijs is afhankelijk van het gewenste zenderpakket en internetsnelheid. Het varieert van €48.50 tot €84.50 per maand zonder extra opties en zenderpakketten.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Niet voor 6 tv's

arnodesiree
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
even bij kpn gekeken daar kan ik 6 hd ontvangers gebruiken bij mijn abbo voor 81 euro

als ik bij ziggo interactieve tv combineer met digitale kan dat wel ?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Bij interactieve tv krijg je de mediabox XL en daarbij kunnen dan nog 3 andere ontvangers of CI+ modules.
Dus op 4 tv's kun je in principe alle zenders van het abonnement kijken en op de overige 2 alleen de vrije zenders, omdat daar geen smartcard meer voor gebruikt kan worden.

Overigens hangt het maximale aantal decoders bij KPN af van je internetsnelheid.
arnodesiree
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe kijk ik dan naar de vrije zenders ? gewoon via de kabel en wordt dit signaal gelevert met het interactieve tv abbo ?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ja.
Voorheen werd het analoge signaal meegeleverd en kom men analoog kijken op alle tv's. Nu dit gestopt is, zijn een aantal zenders nog steeds gratis te kijken zonder smartcard.
je kunt ze hier vinden:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

onder het tabblad "zonder smartcard"
Deze zenders krijg je dus bij ieder abonnement sowieso.
arnodesiree
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dus als ik het goed begrijp
al sluit ik een interactieve alles in 1 pakket aan bij jullie wel de complete
met 2 x mediabox
dan kan ik ook de overige 4 via de kabel aansluiten..misschien met een versterker indien nodig
en wat zijn de kosten van deze abbo,
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75175Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De vrije digital zenders zijn niet interactief, maar te bekijken op onbeperkt aantal TV's.
Met een TV met DVB-C tuner zijn deze zenders te bekijken of met een zelf gekochte Humax mediabox.

2 Mediaboxen is mogelijk en nog een CI+ voor interactieve TV, mits je in oud-Ziggo gebied woont, in oud- UPC werkt iets anders.

De kosten zijn 1 maal abonnement voor onbeperkt aantal TV's.
https://www.ziggo.nl/pakketten
En/Of met een extra box of een CI+ module.

Voor meer specifieke informatie:
De producten bestel je snel en eenvoudig online. Direct online bestellen. Bel je liever? Bel 0900-0730 (normaal tarief)
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
arnodesiree Dat is een flinke kluif, 6 tv's! Mocht je verder nog vragen hebben of dat er iets moet gebeuren, laat het dan even weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic