1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hamsterenjaja

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overige abbonementen op factuur

Eigenlijk is dit al een tijdje en ik heb er niet zo opgelet totdat ik de snelheid van mijn internet had verhoogt en de kosten hoger zijn dan eigenlijk op de factuur en eind berekening was. Ik neem aan dat dit komt omdat ik via Vodafone een extra pakket kon kiezen tussen Fox sport of Movies en Series XL.

 

Blijkt echter dat ik gewoon al maanden voor dit pakket betaal, terwijl dit gratis als een bonus zou zijn omdat ik ook vodafone heb? Heb ik zitten googlen en blijkt het enkel te gaan over Movies & Series L. Natuurlijk is het mijn schuld dat ik het niet eerder aangekaart heb, maar ik vind het een beetje vreemd, omdat dit L pakket zelf niet op de extra zenders pagina staat en je enkel XL hebt staan die ziggo zelf heeft geactiveerd.

 

Iemand enige ervaring hiermee? Ik heb het natuurlijk stop gezet, want in het jaar dat ik bij ziggo zit heb ik er letterlijk nooit gebruik van gemaakt.

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Hamsterenjaja

Dit zijn normaal gesproken geen vragen waarvoor je op de Community terecht komt, wel op de klantenservice.
Maar gelukkig, heb ik ook heel wat klantenservice kennis paraat en snap ik precies wat je bedoelt. In dit geval, gaat het om een uitzonderlijke situatie en daarom spreekt men hier ook niet van dezelfde ervaring.

Wat er is gebeurd, is dat je vorig jaar aan de start van je abonnement 12 maanden gratis hebt ontvangen die na de 12 maanden gratis per ongeluk zijn doorgelopen. Dat is een administratieve fout aan onze kant geweest. Dit heb ik nu per direct voor je hersteld. Daarnaast worden de kosten vanaf 18 maart op de volgende factuur weer voor je verrekend.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag toe.

Hamsterenjaja
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat dit ook gaat over dat crediet smsje dat ik net toevallig heb gekregen? Ik snap alleen niet precies wat hier mee bedoeld wordt. Gewoon dat er een crediet op mijn account is geplaatst van het bedrag in het smsje waarbij ik een soort van korting heb op mijn volgende factuur?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dat klopt inderdaad! We hebben een bedrag vergoed voor de abonnementskosten die berekend zijn voor het abonnement en zullen deze volgende maand verrekenen met je normale abonnementskosten. @Hamsterenjaja 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic