1
Vraag
2
Reacties
Hollands

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overal staat chat support, nergens werkt het

Deze website van jullie is zo geoptimaliseerd dat mensen de weg kwijt raken, totaal ontmoedigingsbeleid. Overal op de site staat support per chat, echter chat is nergens te vinden of men verwijst naar "toby" op de contactpagina, wat dus niet bestaat.  Wil je je abonnenment aanpassen naar beneden dan werkt de site ineens niet meer, kies je voor extra dan draait deze soepel. Haal het gewoon van de site als t niet werkt ipv mensen kostbare tijd te ontnemen met die scripted onzin.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Hollands. Irritant als je met ons wilt chatten maar dit niet lukt, goed dat je het aangeeft want die feedback nemen we natuurlijk graag mee. Ik ben hier direct aan het testen geslagen en ervaarde zelf via de laptop met de Chrome en Edge browser geen problemen, ook via mijn smartphone kon ik zonder problemen een chat starten via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact. Tip: via https://www.ziggo.nl/chatten moet het altijd mogelijk zijn om direct een chat te starten. Of stel je vraag natuurlijk gerust hier, we helpen je graag! 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Hollands. Irritant als je met ons wilt chatten maar dit niet lukt, goed dat je het aangeeft want die feedback nemen we natuurlijk graag mee. Ik ben hier direct aan het testen geslagen en ervaarde zelf via de laptop met de Chrome en Edge browser geen problemen, ook via mijn smartphone kon ik zonder problemen een chat starten via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact. Tip: via https://www.ziggo.nl/chatten moet het altijd mogelijk zijn om direct een chat te starten. Of stel je vraag natuurlijk gerust hier, we helpen je graag! 🙂 

Ruud van Melick

Stamgast
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die "Tobi" op de contactpagina is het startpunt van de chat. Als die knop "Chatgesprek starten" niet werkt, heb je wellicht een plugin in je browser geinstalleerd om cookies te blokkeren (zoals "I don't care about cookies" in Google Chrome). Als je die uitschakelt en dan de pagina ververst, werkt het wel.

 

Je krijgt dan eerst een chat met Tobi, die de eenvoudige standaard vragen kan beantwoorden, maar als die er niet uit komt, wordt je al snel doorgeschakeld naar een medewerker van mens en bloed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates