HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Deze website van jullie is zo geoptimaliseerd dat mensen de weg kwijt raken, totaal ontmoedigingsbeleid. Overal op de site staat support per chat, echter chat is nergens te vinden of men verwijst naar "toby" op de contactpagina, wat dus niet bestaat. Wil je je abonnenment aanpassen naar beneden dan werkt de site ineens niet meer, kies je voor extra dan draait deze soepel. Haal het gewoon van de site als t niet werkt ipv mensen kostbare tijd te ontnemen met die scripted onzin.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Hollands. Irritant als je met ons wilt chatten maar dit niet lukt, goed dat je het aangeeft want die feedback nemen we natuurlijk graag mee. Ik ben hier direct aan het testen geslagen en ervaarde zelf via de laptop met de Chrome en Edge browser geen problemen, ook via mijn smartphone kon ik zonder problemen een chat starten via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact. Tip: via https://www.ziggo.nl/chatten moet het altijd mogelijk zijn om direct een chat te starten. Of stel je vraag natuurlijk gerust hier, we helpen je graag! 🙂
Hi @Hollands. Irritant als je met ons wilt chatten maar dit niet lukt, goed dat je het aangeeft want die feedback nemen we natuurlijk graag mee. Ik ben hier direct aan het testen geslagen en ervaarde zelf via de laptop met de Chrome en Edge browser geen problemen, ook via mijn smartphone kon ik zonder problemen een chat starten via bijvoorbeeld https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact. Tip: via https://www.ziggo.nl/chatten moet het altijd mogelijk zijn om direct een chat te starten. Of stel je vraag natuurlijk gerust hier, we helpen je graag! 🙂
Die "Tobi" op de contactpagina is het startpunt van de chat. Als die knop "Chatgesprek starten" niet werkt, heb je wellicht een plugin in je browser geinstalleerd om cookies te blokkeren (zoals "I don't care about cookies" in Google Chrome). Als je die uitschakelt en dan de pagina ververst, werkt het wel.
Je krijgt dan eerst een chat met Tobi, die de eenvoudige standaard vragen kan beantwoorden, maar als die er niet uit komt, wordt je al snel doorgeschakeld naar een medewerker van mens en bloed.
Helemaal eens met de opmerking over het ontmoedigingsbeleid op de website van deze waardeloze 'dienstverlener'.
En de chat (als je die uiteindelijk gevonden hebt) werkt helaas niet. Zet dat er dan even bij, dat er technische problemen zijn ofzo.
De chat pagina die u hier meldt opent ook geen chat, bevat wel dezelfde onzin over 'klantenservice' (waar Ziggo overduidelijk nog nooit van gehoord heeft).
Het is echt om te huilen, ik ben al sinds maart (!) met jullie bezig en ik blijf maar van het ene in het andere probleem geduwd worden terwijl ik GEEN KLANT ben!
Dag goedemorgen @WanhopigeGedupe
Wat jammer dat je ons bestempeld als waardeloze dienstverlener. Zeker gezien we zoveel verschillende contact mogelijkheden aanbieden.
Onze chat functie is wel beschikbaar, maar is tegenwoordig ingebouwd in de Mijn Ziggo app. Via deze app kun je in contact komen met een medewerker middels chat functie.
Dat gaat inderdaad niet als je geen klant bent van ons. In dat geval kun je contact opnemen telefonisch via 0900-1884, Facebook Messenger, Twitter en zelfs hier.
Vertel, waarmee kan ik je helpen?
zet de cookie wal uit, ook in de webpagina's en aanverwante artikelen.
Niemand is namelijk verplicht om cookies te accepteren, sterker nog dit mag helemaal niet ongevraagd aan staan. Ook hier geld de wet op de privacy.
Grote kans dat de chat functie wel werkt, als je alle extra beveiliging ( zoals ad-blokkers ) uitzet. Maar wil je dat ??
Natuurlijk weet ook Ziggo dat cookies en reclame veel geld oplevert en ondanks dat elke website beweert dat ze allemaal erg terughoudend zijn met de informatie die ze zo krijgen, staan er soms wel belachelijk veel bedrijven genoemd, als men kijkt wie via die cookies toegang krijgen tot jou informatie.
Tevens zijn er sites die, als je de cookies e.d. weigert, je niet alles laten zien, de zogenaamde cookie-wall. Advies : gewoon niets van aantrekken en direct weg door browsen.
Dus zou je verwachten, dat bedrijven die klant privacy serieus nemen, juist niet inzetten op dit soort praktijken en hun website daarop inrichten, zodat ondanks die extra tools hun website wel goed werkt. Dat de Chat alleen maar werkt, zonder die extra beveiliging, geeft aan dat ....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...