Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.
Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.
kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit aan een medewerker voorleggen die kan dit voor je veranderen.
Houd er wel rekening mee, wegens drukte kan het even duren.
Okee dankjewel zou super zijn👌🏻👌🏻👌🏻
ons nieuwe abbonnenment gaat komende maand pas in dus heb tijd👌🏻👌🏻
Reeds vermeld en een medewerker komt vanzelf het topic in.
Bedenk dat in je oude Mijn Ziggo met een oud klantnummer, waarin je oude emailadressen staan, deze emailadressen niet meegenomen of overgezet kunnen worden, naar je nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer en de oude emailadressen na minimaal 6 maanden afgesloten gaan worden, dan is een oud emailadres gebruiken voor een nieuw Mijn Ziggo niet handig, als dat emailadres in de toekomst afgesloten gaat worden.
Ik heb een gmail adres geen ziggomailadres
Ik
heb mijn oude account al zeker 2,5 jaar afgesloten!
Dan is het gelukkig makkelijk op te lossen @Ellis Donk
Hi @Ellis Donk
Welkom hier op de Ziggo Community!
Ik help je graag met het verwijderen van jouw oude Mijn Ziggo account. Wil je voor mij in jouw Community profiel de adresgegevens van je oude abonnement vermelden + het e-mailadres (gebruikersnaam) van het oude Mijn Ziggo account? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Waar moet ik dit ingeven?
Ik heb het adres aangepast
Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens.
Het is gelukt dankjewel👌🏻👌🏻
Super @Ellis Donk! Fijn dat je nog even laat weten dat het is gelukt 🙂
Goedenavond,
Ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie het account met mijn oude klantnummer kunnen verwijderen zodat ik met mijn nieuwe klantnummer kan inloggen met hetzelfde emailades?
Alvast bedankt!
Gr. Robin
Hi @robinx888, welkom hier!
Ik zie dat je hiervoor ook een eigen topic hebt aangemaakt! Laten we voor het overzicht daar verder gaan. Je krijgt zo snel mogelijk reactie van ons! 🙂
Ik heb dezelfde vraag. Wil mijn oude ziggo account ook verwijderd hebben.
Dat kan geregeld worden voor je @dennismaessen . Zou je in je Profiel onder "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres willen noteren waar het oude Mijn Ziggo account aan gekoppeld is en het oude klantnummer? Dan ga ik voor je kijken 🙂
Ik heb het zelfde probleem , ik wil ook oude account verwijderen
Wilt u mij ook helpen met het verwijderen van mijn oude account
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.