1
Vraag
2
Reacties
Ellis Donk

Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oude ziggo account verwijderen

Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.

Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.

kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19329Posts
  • 887Oplossingen
  • 5524Likes

Ik ga dit aan een medewerker voorleggen die kan dit voor je veranderen.

 

Houd er wel rekening mee, wegens drukte kan het even duren.

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Okee dankjewel zou super zijn👌🏻👌🏻👌🏻

ons nieuwe abbonnenment gaat komende maand pas in dus heb tijd👌🏻👌🏻

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19329Posts
  • 887Oplossingen
  • 5524Likes

Reeds vermeld en een medewerker komt vanzelf het topic in.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61373Posts
  • 4176Oplossingen
  • 15568Likes

Bedenk dat in je oude Mijn Ziggo met een oud klantnummer, waarin je oude emailadressen staan, deze emailadressen niet meegenomen of overgezet kunnen worden, naar je nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer en de oude emailadressen na minimaal 6 maanden afgesloten gaan worden, dan is een oud emailadres gebruiken voor een nieuw Mijn Ziggo niet handig, als dat emailadres in de toekomst afgesloten gaat worden.

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb een gmail adres geen ziggomailadres

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik

heb mijn oude account al zeker 2,5 jaar afgesloten!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61373Posts
  • 4176Oplossingen
  • 15568Likes

Dan is het gelukkig makkelijk op te lossen @Ellis Donk 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

Hi @Ellis Donk
Welkom hier op de Ziggo Community!

Ik help je graag met het verwijderen van jouw oude Mijn Ziggo account. Wil je voor mij in jouw Community profiel de adresgegevens van je oude abonnement vermelden + het e-mailadres (gebruikersnaam) van het oude Mijn Ziggo account? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Waar moet ik dit ingeven?

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het adres aangepast 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. 

Ellis Donk
topicstarter
Stamgast
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt dankjewel👌🏻👌🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

Super @Ellis Donk! Fijn dat je nog even laat weten dat het is gelukt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates