Vraag
Reacties
Oplossing
Ellis Donk
Level 2

Oude ziggo account verwijderen

Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.

Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.

kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons
28 Reacties 28
Renata
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @Se
Natuurlijk help ik je daar graag bij. Kun je in de profielgegevens van je Community account vermelden om welk klantnummer het gaat? Of heb je een e-mailadres waar het op geregistreerd staat? Ook dat mag je erbij vermelden 🙂

Se
Level 2

*klantnummer en e-mailadres wegens privacy verwijderd door moderator*

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Se Ik heb je bericht bewerkt, omdat je jouw klantnummer en e-mailadres openbaar hebt gedeeld i.p.v. in je Community profiel. Bij deze is je oude Mijn Ziggo account verwijderd.

Elsiena87
Level 1

Ik heb dit probleem ook. Ik kan niet inloggen ivm met een oud contract 

0 Kudos
PattiMan
Level 3

Ik zou ook graag mijn oude account willen verwijderen. Mijn mail adres staat bij mijn profiel gegevens. Alvast bedankt voor de moeite!

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goodmorning @PattiMan jouw account met het e-mail adres dat je in je profiel gegevens hebt vermeld heb ik verwijderd. @Elsiena87 voor jou natuurlijk ook een goede morgen 🙂 zou jij het e-mail adres van het account dat je wilt verwijderen ( of de gebruikersnaam ) ook in je profiel willen vermelden, dan kan ik ook voor jou aan de slag! 

MarcelHvoet
Level 1

Kan mijn oude account verwijderd worden?

Ik kan nu mijn huidige abonnement niet koppelen aan mijnziggo

**mod edit: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy**

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@MarcelHvoet  schreef:

Kan mijn oude account verwijderd worden?

Ik kan nu mijn huidige abonnement niet koppelen aan mijnziggo

nathalie.marcel@gmail.com 

Klantnummer 516946435

Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @MarcelHvoet welkom op de Ziggo Community! Natuurlijk wil ik het oude  Mijn Ziggo account verwijderen, ik zag daar inderdaad een oud klantnummer. Het is nu verwijderd, je kunt je registreren met je nieuwe klantnummer. Heel veel succes, en komen er in de tussentijd vragen dan weet je ons hier te vinden!