1
Vraag
2
Reacties
Ellis Donk

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oude ziggo account verwijderen

Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.

Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.

kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?

25 Reacties 25
Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Dag @Se
Natuurlijk help ik je daar graag bij. Kun je in de profielgegevens van je Community account vermelden om welk klantnummer het gaat? Of heb je een e-mailadres waar het op geregistreerd staat? Ook dat mag je erbij vermelden 🙂

Se

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

*klantnummer en e-mailadres wegens privacy verwijderd door moderator*

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7996Posts
  • 2377Oplossingen
  • 3879Likes

@Se Ik heb je bericht bewerkt, omdat je jouw klantnummer en e-mailadres openbaar hebt gedeeld i.p.v. in je Community profiel. Bij deze is je oude Mijn Ziggo account verwijderd.

Elsiena87

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook. Ik kan niet inloggen ivm met een oud contract 

PattiMan

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik zou ook graag mijn oude account willen verwijderen. Mijn mail adres staat bij mijn profiel gegevens. Alvast bedankt voor de moeite!

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1012Posts
  • 101Oplossingen
  • 501Likes

Goodmorning @PattiMan jouw account met het e-mail adres dat je in je profiel gegevens hebt vermeld heb ik verwijderd. @Elsiena87 voor jou natuurlijk ook een goede morgen 🙂 zou jij het e-mail adres van het account dat je wilt verwijderen ( of de gebruikersnaam ) ook in je profiel willen vermelden, dan kan ik ook voor jou aan de slag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic