Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.
Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.
kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Se ,
Natuurlijk help ik je daar graag bij. Kun je in de profielgegevens van je Community account vermelden om welk klantnummer het gaat? Of heb je een e-mailadres waar het op geregistreerd staat? Ook dat mag je erbij vermelden 🙂
*klantnummer en e-mailadres wegens privacy verwijderd door moderator*
@Se Ik heb je bericht bewerkt, omdat je jouw klantnummer en e-mailadres openbaar hebt gedeeld i.p.v. in je Community profiel. Bij deze is je oude Mijn Ziggo account verwijderd.
Ik heb dit probleem ook. Ik kan niet inloggen ivm met een oud contract
Ik zou ook graag mijn oude account willen verwijderen. Mijn mail adres staat bij mijn profiel gegevens. Alvast bedankt voor de moeite!
Goodmorning @PattiMan jouw account met het e-mail adres dat je in je profiel gegevens hebt vermeld heb ik verwijderd. @Elsiena87 voor jou natuurlijk ook een goede morgen 🙂 zou jij het e-mail adres van het account dat je wilt verwijderen ( of de gebruikersnaam ) ook in je profiel willen vermelden, dan kan ik ook voor jou aan de slag!
Kan mijn oude account verwijderd worden?
Ik kan nu mijn huidige abonnement niet koppelen aan mijnziggo
**mod edit: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy**
@MarcelHvoet schreef:
Kan mijn oude account verwijderd worden?
Ik kan nu mijn huidige abonnement niet koppelen aan mijnziggo
nathalie.marcel@gmail.com
Klantnummer 516946435
Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.
Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen de Ziggo Medewerkers gelijk de juiste informatie erbij pakken, en uw sneller helpen.
Goedemorgen @MarcelHvoet welkom op de Ziggo Community! Natuurlijk wil ik het oude Mijn Ziggo account verwijderen, ik zag daar inderdaad een oud klantnummer. Het is nu verwijderd, je kunt je registreren met je nieuwe klantnummer. Heel veel succes, en komen er in de tussentijd vragen dan weet je ons hier te vinden!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.