1
Vraag
2
Reacties
Ellis Donk

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oude ziggo account verwijderen

Mijn oude ziggo account is nog gekoppeld aan mijn emailadres.

Dit mailadres word nu ook gebruikt voor het nieuwe account en ik kan nu mijn nieuwe gegevens dus niet koppelen ondat steeds het oude account tevoorschijn komt.

kan dit verwijdert worden en ook ontkoppeld worden van mijn vodafone account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. 

Bekijk in context

25 Reacties 25
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik ga dit aan een medewerker voorleggen die kan dit voor je veranderen.

 

Houd er wel rekening mee, wegens drukte kan het even duren.

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Okee dankjewel zou super zijn👌🏻👌🏻👌🏻

ons nieuwe abbonnenment gaat komende maand pas in dus heb tijd👌🏻👌🏻

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Reeds vermeld en een medewerker komt vanzelf het topic in.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bedenk dat in je oude Mijn Ziggo met een oud klantnummer, waarin je oude emailadressen staan, deze emailadressen niet meegenomen of overgezet kunnen worden, naar je nieuwe Mijn Ziggo met het nieuwe klantnummer en de oude emailadressen na minimaal 6 maanden afgesloten gaan worden, dan is een oud emailadres gebruiken voor een nieuw Mijn Ziggo niet handig, als dat emailadres in de toekomst afgesloten gaat worden.

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb een gmail adres geen ziggomailadres

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik

heb mijn oude account al zeker 2,5 jaar afgesloten!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan is het gelukkig makkelijk op te lossen @Ellis Donk 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ellis Donk
Welkom hier op de Ziggo Community!

Ik help je graag met het verwijderen van jouw oude Mijn Ziggo account. Wil je voor mij in jouw Community profiel de adresgegevens van je oude abonnement vermelden + het e-mailadres (gebruikersnaam) van het oude Mijn Ziggo account? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waar moet ik dit ingeven?

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het adres aangepast 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Yes, super bedankt @Ellis Donk. Ik het het volledige account met dat e-mailadres verwijderd. Je kunt je nu voor je nieuwe Mijn Ziggo account registeren met het betreffende e-mailadres en deze vervolgens via het kopje 'Gegevens' in Mijn Ziggo uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. 

Ellis Donk
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het is gelukt dankjewel👌🏻👌🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Super @Ellis Donk! Fijn dat je nog even laat weten dat het is gelukt 🙂

robinx888

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedenavond,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie het account met mijn oude klantnummer kunnen verwijderen zodat ik met mijn nieuwe klantnummer kan inloggen met hetzelfde emailades?

 

Alvast bedankt!

 

Gr. Robin

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @robinx888, welkom hier!

Ik zie dat je hiervoor ook een eigen topic hebt aangemaakt! Laten we voor het overzicht daar verder gaan. Je krijgt zo snel mogelijk reactie van ons! 🙂 

dennismaessen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb dezelfde vraag. Wil mijn oude ziggo account ook verwijderd hebben.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat kan geregeld worden voor je @dennismaessen . Zou je in je Profiel onder "Persoonlijke opmerkingen" het e-mailadres willen noteren waar het oude Mijn Ziggo account aan gekoppeld is en het oude klantnummer? Dan ga ik voor je kijken 🙂

Se

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het zelfde probleem , ik wil ook oude account verwijderen

Se

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wilt u mij ook helpen met het verwijderen van mijn oude account 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic