1
Vraag
2
Reacties
Aheida

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude account verwijderen

Het koppelen van mijn nieuwe klantnummer is niet mogelijk met met adres i.v.m. vorige ziggo abonnement op het oude adres. Graag deze verwijderen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

@Aheida Excuses! Ik zie dat het e-mailadres wel is losgekoppeld van het account maar niet volledig verwijderd uit onze registratiebase. Er is dan geen account meer aan gekoppeld, maar dit belemmert wel een nieuwe registratie met dit e-mailadres waarna je vervolgens de betreffende melding krijgt te zien. Dit heb ik nu voor je hersteld. Je kunt nu een nieuw account aanmaken met het hotmail emailadres. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Pasi
Expert
Expert
  • 6132Posts
  • 370Oplossingen
  • 2802Likes

@Aheida  schreef:

Het koppelen van mijn nieuwe klantnummer is niet mogelijk met met adres i.v.m. vorige ziggo abonnement op het oude adres. Graag deze verwijderen. 

Let op : met het verwijderen van uw oude account, worden ook alle mailboxen verwijderd, die met dat account zijn aangemaakt!!

Aangezien Ziggo geen backup van mailboxen heeft, is een verwijderde mailbox, geheel verloren.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61373Posts
  • 4176Oplossingen
  • 15568Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14503Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4457Likes

Goedemiddag @Aheida en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Mijn is op dit moment niet duidelijk welk account je precies wenst te verwijderen. Wil je de koppeling tussen een Ziggo account en Vodafone account ongedaan maken, of moeten er 1 of meer e-mailaccounts of het Mijn Ziggo account verwijderd worden? Natuurlijk willen wij jou hier graag mee helpen, alleen moet ik eerst precies weten wat de bedoeling is. 

Aheida
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het oude account. ik wil ziggo go gaan gebruiken, maar dit wil niet omdat er al een account gekoppeld is met mijn huidige E-mail (Hotmail). 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14503Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4457Likes

@Aheid Helder, ik heb het Mijn Ziggo klantnummer ontkoppeld van het e-mailadres. Je kan nu opnieuw een koppeling maken tussen het klantnummer en het gewenste e-mailaccount.

Aheida
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier maak ik zel geen gebruik van.

Pasi
Expert
Expert
  • 6132Posts
  • 370Oplossingen
  • 2802Likes

@Paul  schreef:

@Aheid Helder, ik heb het Mijn Ziggo klantnummer ontkoppeld van het e-mailadres. Je kan nu opnieuw een koppeling maken tussen het klantnummer en het gewenste e-mailaccount.

@Aheida  schreef:

Zover ik weet, MOET er een email adres gekoppeld zijn aan een klant/account nummer !

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61373Posts
  • 4176Oplossingen
  • 15568Likes

@Aheida  schreef:

Om Ziggo Go te kunnen gebruiken, moet je een Mijn Ziggo inlog hebben, want met diezelfde inlog moet je inloggen in Ziggo Go..

Die nieuwe Mijn Ziggo moet je nu opnieuw aanmaken met je nieuwe klantnummer, anders kun je Ziggo Go niet gebruiken.

Aheida
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Paul  Super!

@Bert DIt is juist het probleem, je kan geen Mijn Ziggo aanmaken als er al een account is gekoppeld met je E-mail adres. Het zou handig zijn als je dit als klant zelf kan laten ontkoppen/verwijderen (als hier geen abonnement meer aan hangt). 

Aheida
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag @PauPau ,

Ik krijg nog steeds de volgende melding..

Aheida_0-1664793664630.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6434Posts
  • 1730Oplossingen
  • 2415Likes

@Aheida Excuses! Ik zie dat het e-mailadres wel is losgekoppeld van het account maar niet volledig verwijderd uit onze registratiebase. Er is dan geen account meer aan gekoppeld, maar dit belemmert wel een nieuwe registratie met dit e-mailadres waarna je vervolgens de betreffende melding krijgt te zien. Dit heb ik nu voor je hersteld. Je kunt nu een nieuw account aanmaken met het hotmail emailadres. 

Aheida
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Bedankt, het is nu gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates