1
Vraag
2
Reacties
Maasb

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude account koppelen aan nieuw abonnement

Beste,

 

Sinds vorige week is mijn nieuwe Ziggo abonnement ingegaan. Helaas kan ik geen nieuwe account aanmaken omdat mijn email adres aan een oud Ziggo account is gekoppeld.

 

Is er iemand die mij kan helpen met het koppelen van mijn nieuwe account.

 

Alvast bedankt

 

Bryan 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1375Likes

@Maasb dankje!

Gevonden, dit verwijder ik. Met een aantal uren moet je een nieuw account kunnen aanmaken. Tip, wis van je browsers wel even de cache en cookies! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
puppie

Level 16
  • 2347Posts
  • 61Oplossingen
  • 937Likes

Had je voor het nieuwe abonnement het oude nog in gebruik of zat je bij een andere provider.

Maasb
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, ik zat bij een andere provider.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72674Posts
  • 5010Oplossingen
  • 20839Likes

Een Ziggo moderator kan je emailadres loskoppelen van je oude Mijn Ziggo account en kun je het gaan gebruiken voor je nieuwe Mijn Ziggo.

 

Zet het bewuste emailadres achter je postcode in het profiel van dit forum.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Maasb
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie. Ik wacht het even af.

Me89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi! Ik heb hetzelfde probleem! 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1375Likes

@Maasb en Me89 daar kunnen we vast wel wat aan doen!

Zoals terecht opgemerkt: zet het e-mailadres aub achter jullie postcode, tussen haakjes, bij de aanvullende profielinformatie. Dan kan ik kijken hoe het hier is geregistreerd. 

Alvast dank! 

Maasb
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jacob,

 

Bedankt voor je reactie. Mijn email adres staat nu achter mijn postcode.

 

Grt

Bryan

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3587Posts
  • 296Oplossingen
  • 1375Likes

@Maasb dankje!

Gevonden, dit verwijder ik. Met een aantal uren moet je een nieuw account kunnen aanmaken. Tip, wis van je browsers wel even de cache en cookies! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic