Sinds vorige week is mijn nieuwe Ziggo abonnement ingegaan. Helaas kan ik geen nieuwe account aanmaken omdat mijn email adres aan een oud Ziggo account is gekoppeld.
Is er iemand die mij kan helpen met het koppelen van mijn nieuwe account. Alvast bedankt!
Bryan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Wil jij ook snel geholpen worden? Maak dan gebruik van de bovenstaande chat mogelijkheid met één van mijn collega's.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Had je voor het nieuwe abonnement het oude nog in gebruik of zat je bij een andere provider.
Nee, ik zat bij een andere provider.
Een Ziggo medewerker kan je emailadres loskoppelen van je oude Mijn Ziggo account en kun je het gaan gebruiken voor je nieuwe Mijn Ziggo.
Bedankt voor de reactie. Ik wacht het even af.
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem!
@Maasb en Me89 daar kunnen we vast wel wat aan doen!
Zoals terecht opgemerkt: zet het e-mailadres aub achter jullie postcode, tussen haakjes, bij de aanvullende profielinformatie. Dan kan ik kijken hoe het hier is geregistreerd.
Alvast dank!
Hoi Jacob,
Bedankt voor je reactie. Mijn email adres staat nu achter mijn postcode.
Grt
Bryan
Wil jij ook snel geholpen worden? Maak dan gebruik van de bovenstaande chat mogelijkheid met één van mijn collega's.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.