1
Vraag
2
Reacties
Jeroenaugustijn

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Oude account/klantnummer verwijderen en nieuw klantnummer toevoegen met zelfde mailadres

Beste,

 

Ik heb een nieuw ziggo abbonement afgesloten. Mijn oude abbonement kon ik niet meer gebruiken dus stop gezegd tijd geleden en nu een nieuwe afgesloten.

 

Als ik inlog is mijn oude klantnummer nog gekoppeld, deze wil ik verwijderen en mijn nieuwe klantnummer met nieuwe abbo laten toevoegen. Wel zijn beide account met hetzelfde mailadres. 

 

Wie o wie zou mij kunnen helpen.

Bedankt alvast.

 

Groetjes 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jeroenaugustijn
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Iedereen bedankt voor de snelle reacties.

Bedankt voor het oplossen.

Zal morgen een nieuw account aanmaken.

Groetjes 

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Ik zie dat je sinds gister een nieuw MijnZiggo account hebt, Jeroen. Top! Is dan alles nu helemaal in orde? :-).

 

@Ferdinand1960. Ik snap je reactie niet op dit bericht. Volgens mij staat het verhaal in jouw topic helemaal los van wat er hier besproken wordt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

Is dat emailadres een Ziggo adres als ziggo.nl of home.nl of caseama.nl of upcmail.nl enz. of een emailadres buiten Ziggo?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Hey @Jeroenaugustijn. Welkom hier en welkom terug bij Ziggo! 

Je mag mij wel een privébericht sturen met je e-mailadres/gebruikersnaam van je oude MijnZiggo account. Dan verwijder ik die en kan je het opnieuw aanmaken met je nieuwe klantnummer :-). 

Jeroenaugustijn
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor snelle reactie. 

Hoe kan ik een privébericht sturen? Kan dat niet zo snel vinden namelijk.

Groetjes Jeroen

KBX458

Level 18
Super Expert
  • 8334Posts
  • 369Oplossingen
  • 4624Likes

Rechtsboven klik op berichten > oranje kladblok > naam van Lycke bij verzenden naar.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Gevonden! Heb je account verwijderd. Kan zijn dat het even duurt, maar morgen moet je gewoon een nieuw account kunnen aanmaken met je oude inloggegevens en mailadres met je nieuwe klantnummer 🙂 

Jeroenaugustijn
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Iedereen bedankt voor de snelle reacties.

Bedankt voor het oplossen.

Zal morgen een nieuw account aanmaken.

Groetjes 

Jeroenaugustijn
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Lycke,

 

Ik kan nog steeds geen nieuw account aanmaken met mijn nieuwe klantgegevens. Zou je nog een keer kunnen kijken aub. 

 

Mijn oude account met oude inloggegevens is nog steeds actief. Ik heb een prive bericht gestuurd met foto's erbij.

 

Alvast bedankt. 

Mvg Jeroen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Hey @Jeroenaugustijn. Wat gek! Je account lijkt inderdaad niet goed verwijderd. Nu opnieuw gedaan. Als het goed is moet het nu wel lukken om een account aan te maken. 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kijk, dit bedoel ik nou... dat het systeem (website) niet goed functioneert en dat Ziggo maar gewoon er door heen hobbelt en niks aan het systeem doen. Om ook andere problemen dier er zijn, op te lossen. Zie verder via mijn topic hierover.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Ik zie dat je sinds gister een nieuw MijnZiggo account hebt, Jeroen. Top! Is dan alles nu helemaal in orde? :-).

 

@Ferdinand1960. Ik snap je reactie niet op dit bericht. Volgens mij staat het verhaal in jouw topic helemaal los van wat er hier besproken wordt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic