1
Vraag
2
Reacties
RVrieswijk

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude Mijn Ziggo account verwijderen

Dag, ik moet een nieuw account aanmaken ivm verhuizing / nieuw abonnement. Nu staat mijn oude account nog op actief en deze kan ik niet zelf verwijderen. Voor mijn nieuwe account gebruik ik hetzelfde emailadres en het aanmaken lukt daarom niet op dit moment. Kan iemand van Ziggo mijn oude account verwijderen? In de chat kom ik er niet doorheen. Dank alvast! Groet, Rosanne Vrieswijk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6833Posts
  • 1944Oplossingen
  • 2797Likes

Hi @RVrieswijk
Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account, welke geregistreerd was met jouw @hotmail e-mailadres, verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registreren met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens met dit e-mailadres 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6833Posts
  • 1944Oplossingen
  • 2797Likes

Hi @RVrieswijk, welkom hier!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Uit je bericht begrijp ik dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en hiervoor een Mijn Ziggo account wilt registreren. Hiervoor wil je graag het e-mailadres gebruiken welke op dit moment gekoppeld is aan het oude Mijn Ziggo account. Ik wil je hier graag bij helpen. Wil je in je Communityprofiel achter jouw postcode/huisnummer het betreffende e-mailadres vermelden? Dan neem ik een kijkje achter de schermen 🙂 

RVrieswijk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan

Pasi

Level 18
Expert
  • 6738Posts
  • 390Oplossingen
  • 3269Likes

@Cecilia  schreef:

...Hiervoor wil je graag het e-mailadres gebruiken welke op dit moment gekoppeld is aan het oude Mijn Ziggo account. Ik wil je hier graag bij helpen....



Belangrijk om te weten : wordt, samen met het email adres, ook de mailbox overgezet? Of wordt de oude mailbox verwijderd, zodat de nieuwe aangemaakt kan worden, want dat zou betekenen dat alle mail in de oude mailbox verwijderd wordt.

Misschien kan @RVrieswijk aangeven of de mail in de oude box bewaard moet blijven of men zelf eerst een backup willen maken.

RVrieswijk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat niet over mijn mailaccount, maar mijn Ziggo account (waar ik al mijn facturen in kan zien).

Pasi

Level 18
Expert
  • 6738Posts
  • 390Oplossingen
  • 3269Likes




@RVrieswijk  schreef:

Het gaat niet over mijn mailaccount, maar mijn Ziggo account (waar ik al mijn facturen in kan zien).


Oké, verkeerd gelezen en/of begrepen.

Suc6 👍

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6833Posts
  • 1944Oplossingen
  • 2797Likes

Hi @RVrieswijk
Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account, welke geregistreerd was met jouw @hotmail e-mailadres, verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registreren met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens met dit e-mailadres 🙂 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63387Posts
  • 4383Oplossingen
  • 16770Likes

Ter info: Als er nu nog emailadressen gebruikt worden uit het oude abonnement, met het oude klantnummer in het oude Mijn Ziggo, dan worden die emailadressen na minimaal 6 maanden afgesloten, deze kunnen niet overgezet worden naar het nieuwe abonnement met het nieuwe klantnummer in het nieuwe Mijn Ziggo.

 

Adressen worden wel automatisch meegenomen naar het nieuwe woonadres als het abonnement verhuist van het oude naar het nieuwe woonadres.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic