Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb al een paar keer met Ziggo gebeld om mijn oude email adres te laten verwijderen wat valt onder mijn oud klantnummer van 2 jaar gelden. Maar is nog steeds niet gebeurd. Aangezien mijn oude Ziggo account gehackt is wil ik dat mijn oud Ziggo email adres snel verwijderd wordt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RS61971
Super, hartelijk dank voor je gegevens. Ik ben er even ingedoken en ik zie dat mijn collega vorige keer alleen het Mijn Ziggo account zelf heeft verwijderd. Er is dus geen verzoek ingediend om de e-mailadressen, welke onder jouw oude klantnummer hangen, te verwijderen. Dit verzoek heb ik nu ingediend en binnen 5 werkdagen is het e-mailadres verwijderd.
Even voor de duidelijkheid. Mijn Ziggo webmail adres is gehackt. Dat email adres valt onder een oud klantnummer dus ik kan het email adres niet zelf verwijderen via Mijn Ziggo omdat het email adres niet meer in mijn oud account staat.
Hi @RS62971
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Heel erg logisch dat je het oude e-mailadres graag verwijderd wilt zien. Wanneer het e-mailadres onder een oud (opgezegd) klantnummer valt, dan heeft dit normaliter niet zoveel voeten in de aarde. Ik neem dan ook graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je in jouw Community profiel de oude adresgegevens van het opgezegde account vermelden en achter jouw huisnummer het betreffende e-mailadres vermelden? Geef mij dan een seintje en ik ga direct voor je aan de slag.
Ik heb de adres gegevens en het email adres in mijn profiel gezet. Heb onder tussen ook een nieuw klantnummer. Het email adres waar het over gaat is van een oud klantnummer.
Ik ben een zakelijke klant.
Hi @RS61971
Super, hartelijk dank voor je gegevens. Ik ben er even ingedoken en ik zie dat mijn collega vorige keer alleen het Mijn Ziggo account zelf heeft verwijderd. Er is dus geen verzoek ingediend om de e-mailadressen, welke onder jouw oude klantnummer hangen, te verwijderen. Dit verzoek heb ik nu ingediend en binnen 5 werkdagen is het e-mailadres verwijderd.
Probleem is opgelost. Bedankt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...