1
Vraag
2
Reacties
RS61971

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oude Email adres laten verwijderen door Ziggo.

Heb al een paar keer met Ziggo gebeld om mijn oude email adres te laten verwijderen wat valt onder mijn oud klantnummer van 2 jaar gelden. Maar is nog steeds niet gebeurd. Aangezien mijn oude Ziggo account  gehackt is wil ik dat mijn oud Ziggo email adres snel verwijderd wordt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1476Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @RS61971

Super, hartelijk dank voor je gegevens. Ik ben er even ingedoken en ik zie dat mijn collega vorige keer alleen het Mijn Ziggo account zelf heeft verwijderd. Er is dus geen verzoek ingediend om de e-mailadressen, welke onder jouw oude klantnummer hangen, te verwijderen. Dit verzoek heb ik nu ingediend en binnen 5 werkdagen is het e-mailadres verwijderd. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RS61971
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Even voor de duidelijkheid. Mijn Ziggo webmail adres is gehackt. Dat email adres valt onder een oud klantnummer dus ik kan het email adres niet zelf verwijderen via Mijn Ziggo omdat het email adres niet meer in mijn oud account staat.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1476Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @RS62971
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Heel erg logisch dat je het oude e-mailadres graag verwijderd wilt zien. Wanneer het e-mailadres onder een oud (opgezegd) klantnummer valt, dan heeft dit normaliter niet zoveel voeten in de aarde. Ik neem dan ook graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je in jouw Community profiel de oude adresgegevens van het opgezegde account vermelden en achter jouw huisnummer het betreffende e-mailadres vermelden? Geef mij dan een seintje en ik ga direct voor je aan de slag.

RS61971
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de adres gegevens en het email adres in mijn profiel gezet. Heb onder tussen ook een nieuw klantnummer. Het email adres waar het over gaat is van een oud klantnummer.

RS61971
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben een zakelijke klant.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5888Posts
  • 1476Oplossingen
  • 1982Likes

Hi @RS61971

Super, hartelijk dank voor je gegevens. Ik ben er even ingedoken en ik zie dat mijn collega vorige keer alleen het Mijn Ziggo account zelf heeft verwijderd. Er is dus geen verzoek ingediend om de e-mailadressen, welke onder jouw oude klantnummer hangen, te verwijderen. Dit verzoek heb ik nu ingediend en binnen 5 werkdagen is het e-mailadres verwijderd. 

RS61971
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is opgelost. Bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates