lalepie wijo In ieder geval beide mooi dat het snel geregeld kan worden. Met name dank aan
Lycke Ziggo voor het snel oppakken en de mogelijkheid om dit weer te wijzigen. Zoals
Lycke Ziggo al aan gaf verdiend deze actie geen schoonheidsprijs. Zaak is dat mensen de mail die ze krijgen van Ziggo hierop snel reageren. Mijn ouders zwaar op leeftijd hadden deze mail ook ontvangen niet gereageerd voor de datum die vermeld wordt, en zaten dus vast aan het geboden abo. Uiteindelijk door mijn tussenkomst is dit netjes opgelost.
Afijn
youriy vasco_nl Gaat Ziggo een corrigerend mailtje sturen zal even in de glazen bol van Ziggo kijken ? nee denk ik niet. Waarom niet nou ik zit al zolang bij deze organisatie eerst pre Upc nu Ziggo Vodafone heb nog nooit maar dan ook nooit een corrigerend mailtje gehad. Ga er maar van uit dat bij veel grote bedrijven een bekend probleem is. Er moeten euries binnenkomen de manier waarop in mijn geval bij mijn ouders niet netjes en dat heb ik vriendelijk vertelt aan de helpdesk waarop geen eenduidig antwoord kwam. Afijn je kunt daar ellenlange discussies over houden maar dat doe ik niet want tussen gelijk hebben of krijgen daar zit nogal een verschil. De argumentatie van opfrisbeurt ja wat moet hierover zeggen. In mijn ouders geval ze hadden alles 1 internet 40/4, tv start met ci module, bellen nationaal/ internationaal. Inderdaad deze abo wordt allang niet meer aangeboden en om een wirwar van abo,s te voorkomen is het handig om het systeem op te frissen zodat het een en ander soepeltjes blijft lopen. Mijn ouders kregen een aanbod van internet start xl 100/10, tv start incl ci module, en gewoon het oude bellen abo wat helemaal niet meer voorkomt in het aanbod. Vraag me ook overigens af of tv standaard met ci module in de huidige abo vorm kan worden aangeboden dus niet als extra. Maar dit terzijde. Wel moest er 4,95 meer afgetikt worden per maand boven hun oude abo. Wie wordt hier beter van zou zeggen vul maar in. Omdat in Gelderland het analoog signaal werd afgeschakeld en alle zenders een nieuw plekje kregen begon de ci module raar te doen rtl 4 en 5 blokken in beeld geen goede ontgrendeling vd ci. Ben nogal handig heb eerst de standaard optie nagekeken kabels nakijken andere kabels jawel kabelkeurmerk je kent het wel het bekende geneuzel wat de helpdesk ook mee begint. Nou ben ik niet voor 1 gat te vangen zenders opnieuw ophalen via mijnziggo geen resultaat. Toen ci module opnieuw geinstalleerd ai ouders hebben een Philips 6000/8000 serie en die hebben een andere wijze van installeren. Ben eruit gekomen zeer oude handleiding die ze hadden erbij met handleiding ziggo. nl en de hele procedure doorlopen. Storing bleef nog aanwezig laatste optie aop of driepunt opdruksplitter. Was er een beetje klaar mee zolangzamerhand en om een discussie te vermijden met de helpdesk vaak wordt er geroeptoeterd ligt aan uw tv uiteraard wel gecertificeerd voor Ziggo ci module. Praat uit ervaring want heb ooit een ci module gehad prima niks aan de hand maar je moet geen problemen er mee krijgen. Persoonlijk vind ik de deskundige ondersteuning van de ci module Upc toendertijd en nu Ziggo waardeloos is mijn ervaring. Heb netjes gebeld prima en netjes te woord gestaan gevraagd wat de opties zijn 1 om van die abo af te komen die Ziggo heeft aangeboden, 2 oplossing voor de ci module. Nou mensen we hebben alles omgegooid met een alles 1 pakket die jawel nu nog wordt aangeboden. Internet start 50/5, tv start met mediabox Pace, volop bellen. Twee dagen later in huis effe geinstalleerd en het werkt in 1 keer. Trouwens de internetsnelheid was een half uurtje na het gesprek al aangepast chapeau. Uiteindelijk alles met mekaar incl komende tariefverhoging 1 juli zijn ze per maand goedkoper uit praat over enkele euro,s. Niet veel maar elke euro is er 1. Ouders zijn tevreden met de Pace mediabox alles uitgelegd hoe het werkt met de afstandbediening 1 druk op de knop alles aan of uit met Philips tv. Gemak dient de mens vooral voor ouderen hou het simpel. Tip kijk naar kanaal 997 en voer een diagnostiek uit meten is weten zeggen we maar altijd alles keurig in orde. Conclusie aop en drieweg opdruksplitter zijn met de Pace dus prima. Nog een tip kijk de volgende dag in mijnziggo en kijk of je abo correct staat vermeld met bijbehorende apparatuur.
Dus mensen heb je zo,n opfrismailtje van Ziggo gehad?. Doe je voordeel ermee en ga is kritisch naar je abo kijken. Vaak kun je goedkoper uitkomen. Stel vooral de vraag naar je zelf heb ik het wel nodig m.a.w maak ik er genoeg gebruik van. Tip kijk 1 keer per jaar naar je abo als er een prijsverhoging zit eraan te komen.
Slotsom hoop dat Ziggo hier wat meedoet in de toekomst wat betreft mailtjes onderwerp uw abo heeft een opfrisbeurt nodig. Negen vd de tien keer wat Ziggo aanbied is de consument alleen duurder uit waar hij niet zit op te wachten. Het is een commercieel bedrijf wat geld wil verdienen en niet verliezen wat logisch is. Tuurlijk krijg je er wat voor terug bij een aanbieding maar zit de consument hierop te wachten is natuurlijk voor iedereen verschillend als je maar betaald.
De consument ga niet achterover leunen reageer op de zogenaamde opfrismailtjes van Ziggo doe je niets dan ga je stilzwijgend akkoord en ga je automatisch vaak meer betalen.
Al met een lang verhaal maar wou het toch met deze community delen.