Hallo,
Ooit een oud nummer met sms controle gebruikt. Nummer is helaas uit de lucht en kan niet meer inloggen, is de enige manier nog om langs een fysieke winkel te gaan?
Dankjewel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Wigwam1975, welkom terug op de Community.
Zojuist heb ik de verificatie op het telefoonnummer uitgeschakeld. Je kunt vanaf heden weer inloggen en zelf deze beveiliging weer inschakelen binnen je Mijn Ziggo omgeving. Dat voer je uit via de onderstappen stappen:
1. Log in op Mijn Ziggo
2. Klik op 'gegevens'
3. Klik op 'account instellen'
4. Klik op 'veiligheid'
5. Klik op 'inloggen met extra code'
Als er nog wat is, laat het ons vooral weten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het oude en nieuwe telefoonnummer in Persoonlijke opmerkingen (privé), deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hallo @Wigwam1975, welkom terug op de Community.
Zojuist heb ik de verificatie op het telefoonnummer uitgeschakeld. Je kunt vanaf heden weer inloggen en zelf deze beveiliging weer inschakelen binnen je Mijn Ziggo omgeving. Dat voer je uit via de onderstappen stappen:
1. Log in op Mijn Ziggo
2. Klik op 'gegevens'
3. Klik op 'account instellen'
4. Klik op 'veiligheid'
5. Klik op 'inloggen met extra code'
Als er nog wat is, laat het ons vooral weten.
Hallo,
Het is me nu gelukt om in te loggen, maar de hele pagina is “bevroren” en doet niks als ik bij mijn profiel ben. Alle links op de inlog pagina waar ik op klik werken allemaal niet. Ik heb ook geprobeerd op Chrome en hij doet hetzelfde. Kom er wel op maar verder reageert hij niet. Is hij toevallig tijdelijk uit de lucht misschien ?
Klopt het dat er, voordat de 2FA werd uitgeschakeld, eerst controle is gedaan?
Het hele idee achter 2FA is toch dat het veiliger moet zijn dan enkel gebruikersnaam + wachtwoord?
Nu lijkt het, zo lees ik het althans, er voor een account vrij eenvoudig een 2FA kan worden omzeild.
Dan heeft het niet veel zin om dergelijke middelen in te zetten voor klanten.
Hoop dat ik het fout lees natuurlijk 👍.
Ik heb je gehele account verwijderd @Wigwam1975. Zou je na 15:00 hier een opnieuw het Mijn Ziggo account aan willen maken?
Ik hoor graag van je of je dan wel een functionele Mijn Ziggo omgeving krijgt.
@HBO Fan Ziggo controleert tegenwoordig altijd via verschillende wegen wie en wat.
Telefonisch door steeds wisselende privégegevens vragen.
Online o.a. via verbinding IP adres, Mijn Ziggo gegevens, profiel gegevens, login wijze en IP adres, emailadres en bij twijfel vragen via PB om laatste stuk rekening nummer, geboorte datum enz.
Hallo een nieuwe account aanmaken heeft alles opgelost. Dankjewel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.